6/7

29 08 2006

Nē, tomēr pastāstīšu par tūristu, pie reizes piemetīšu arī pāris vārdus par sestdienas nakti pilsētā.

Neskaitot to, ka nācās aizbēgt tālu prom, lai nedzirdētu vietējās slavenības dziedot (khe un to saucot par dziedāšanu…) par “vāverītēm” un vēl sazin ko tur, bija tīri jauki. Protams, ka tas, kā dēļ vispār piedalījos šajos pasākumos, jau atkal netika īstenots, jo tad, kad beidzot izdevās nomedīt kuģīti (plkst. 5), asprātīgi tika pateikts: “No, no, go home”. Līdz ar to nekāds brauciens nenotika, kaut arī programmā bija rakstīts, ka kuģītis braukā līdz 6.00.

Pa visu maršruta laiku nepārtraukti tika ražots trakoti liels C vitamīna daudzums, cerams, ka pārāk nekritu pārējiem uz nerviem ar saviem histēriskajiem un neapturamajiem smiekliem [nevietā] :D

Uz batutiem beidzot saņēmos iemēģināt uzmest salto. Vienreiz miniet, vai man sanāca. Loģiski, ka nē. Lai arī cik reižu es mēģināju, visu laiku tikai uz dibena kritu, sasniegums bija piezemēties tupus uz ceļiem. Viss beidzās ar apdauzītiem elkoņiem un traumētiem ceļiem (arī vēl nesadzijušo) btw onkulītis ļāva 15min vietā lēkāt 20min, laikam tāpēc, ka plkst. bija 3 :D

Tūristi pagadījās tikai uz rīta pusi. Tad es tieši beidzu apvainoties uz pārējiem un nokāpu nošļūcu lejā no ceļa zīmes (staba), piegāja divi vai nu turki, vai nu itāļi vai spāņi, velns nezināja kas. Pajautāja, vai mēs nezinām, kur ir Teātra iela, ēm nu mēs nezinājām, tā arī viņam pateicu, viņš man neticēja: “I don’t believe that you don’t know!”, “we really don’t know, believe me”, tad sekoja vēl pāris frāzes, pēc kurām man nezin kāpēc savajadzējās izmest vienkārši idiotisku teikumu – “We are idiots!”. Tūrists sniedza man roku, apsveica (“congratulations”), nu es arī ņemu un paspiežu viņam to roku, Vecrīga no rītaun kamēr es esmu aizņemta ar rokas spiešanu, viņš paņem un noskūsta manu roku O_o Tā lūk man gāja ar tūristiem.

Mana pilsēta no rīta izkatījās vienkārši atbaidoši, tā teikt, līdz ausīm mēslos grimstoša, kā viena liela miskaste.

Pēc saullēkta sagaidīta uz soliņa pie Melngalvju nama, galvu atbalstot uz blakus esošā pleca, mājās dodamies ar pirmo autobusu. Atļāvos ieturēt agrās brokastis un devos pagulēt līdz 11.


Darbības

Information

11 komentāri

29 08 2006
Crystalline

Pasākumā bijām kopā, bet sajūta, ka tu vienā pilsētā, es citā. :D Ne man mēsli pa ceļam gadījās, ne arī atbaidīja ar savu rīta izskatu. Khem… es laikam Rīgas fane. Man tā ļoooti patīk un vienmēr skaista šķiet. ^_^ :)

29 08 2006
Green

Ap pusē četriem, Līvu laukums, un pats galvenais, viss apkārt Vecrīgas stilīgākajam naktsklubam proxy bija tā piemēslots, ka baisi paliek…

29 08 2006
Mfz

Tas ir klasisks izskats pēc neliela burziņa.

29 08 2006
Raikons

Labi, ka nesagaidīju saullēktu centrā, bet jau biju ceļā uz mājām… Bet diez vai, ka bija lielāka miskaste par to, kas darījās Liepājas pludmalē pēc BBP…

30 08 2006
Mfz

Vispar ljoti gribejas uz to BBP tikt, bet tajaas dienaas sanaaca aktiiva straadaashana.

Raikons, 29.08.06. pie Origo trotuaru skersoji ap kadiem 10.30 vai velak? :D

1 09 2006
Archijs

smuka bilde

3 09 2006
c

“We are idiots!” – tas skan… patiesi. un forši.

29 08 2007
Deja vu « Zemene’s blog

[…] Pēc pāris dienām paņēmu avīzi vēlreiz, atvēru pagājušā gada augusta rakstus un skatos uz to bildi, bet šoreiz jau savā rakstā. […]

30 08 2007
ceerd.lv » vai "Rītdiena" pārkāpj autortiesības un zog?

[…] pie CooLynX izlasīju, ka Rītdiena esot piesavinājusies Zemenes bildi. Arī nekas par atlīdzību un autortiesībām nekas netika runāts, proti, bilde ir […]

24 09 2007
Svaigs.lv » Blog Archive » Deja vu

[…] Pēc pāris dienām paņēmu avīzi vēlreiz, atvēru pagājušā gada augusta rakstus un skatos uz to bildi, bet šoreiz jau savā rakstā. […]

24 09 2007
| Deja vu

[…] Pēc pāris dienām paņēmu avīzi vēlreiz, atvēru pagājušā gada augusta rakstus un skatos uz to bildi, bet šoreiz jau savā rakstā. […]

Komentēt