Ahileja papēdis

5 08 2009

Vājība. Vājā vieta. Ak, bet tas nepadara mūs vājus, nepavisam ne.

Ir trīs lietas, bez kurām nevaru iztikt un no kurām nevarētu atteikties:
1. Gulēt. Izgulēties! Nevis kā fizioloģiska vajadzība, bet kā bauda. Mīksta, silta gulta, spilvens-mans labākais draugs. Izslēgt stulbo modinātāju un vēl nedaudz iegrimt sapņos, ļaut, lai segas siltums ieskauj mani savā varā, neglābjami piesaistot mani vēl uz brīdi šim nelielajam dzīves prieciņam.

2. Paēst. Garšīgi, apmierinot savu izsalkumu. Apēst kāroto gardumu. Es zinu, ka es nomiršu, ja nepaēdīšu (tas ir zinātniski pierādīts fakts). Izsalcis cilvēks ir īdzīgs un nelaimīgs. Svētlaimīgā sāta sajūta katrā ķermeņa šūnā.

3. Nomazgāties. Stundām ilgi varētu sēdēt vannā zem silta, tekoša ūdens. Domāt par kaut ko neloģisku un sapņot, par ko vien iegribas. Vieta, kur atslēgties no ikdienas, iemīlēt savi, savu ādu, katru pauguriņu, lai pēc tam liktu tos iemīlēt citiem. Sasmērēties ar simtunvienu krēmu, ak jā, tas man patīk.

Nerunāšu par mīlu.
Ko nevar ielikt punktos, rāmjos un vārdos.


Darbības

Information

4 responses

11 08 2009
Raikons

vāks, sakārdināji ar silto ūdeni. man vēl katru dienu līdz oktobrim vakaros LSPA būs jāmazgājas aukstajā ūdenī…

14 08 2009
Jānis

hmm iztēlojos kā tu mīļo savu pauguriņu. sakārdināji… xD

15 08 2009
zemene

lol

29 08 2009
lalala

vaivaivai. :)
trijnieks trāpīgs!

Komentēt

