Politika un ekonomika

4 06 2009

Laiks nu gan ātri skrien! It īpaši domājot par to, vai ir jēga pūlēties, nezinot, kā valsts ekonomiskā situācija ietekmēs manu nākotni.

Pašlaik manu galvu māc galvenokārt divi jautājumi:

1) par ko atdot savu balsi vēlēšanās
2) kāda ir varbūtība, ka latu devalvēs

Lai arī Līdaka nevēlas būt par Rīgas mēru, tāpat balsošu par ZZS, bet par to Eiroparlamentu man nav ne mazākās nojausmas. Tā kā man liekas, ka tie, kas aizies uz Eiropu tāpat neko īpašu nedarīs, labprāt aizsūtītu tur Šleseru, lai viņš beidzot aizvērtos, savādāk man viņa feiss jau ir noriebies. Bet problēma tāda, ka tie, kas īpaši neinteresējas par šo pasākumu, saņemot lapiņas ar sarakstiem, ieraudzīs vienīgo iepriekš dzirdēto vārdu- Šlesers- un nobalsos par viņu. Žēl, ka ir tik daudz naivu cilvēku.

Runājot par devalvāciju, tomēr liekas, ka jāčāpo uz banku mainīt naudiņa uz eiro. Pēc visiem likumiem, ja es to neizdarīšu, tad latu devalvēs, ja izdarīšu- tad nē. Lai vai kā, es varu jums teikt, ka devalvācija atrisinās dažas problēmas tikai īstermiņā, tomēr tas nebūt nemazinās krīzi ilgstošā periodā, jo mūsu valstī eksports ir nožēlojams. Bet mūsu valstī visu spēj salaist vēl lielākā pakaļā, tāpēc es ne par ko vairs nebrīnīšos.

Un tomēr viena no manām izcilākajām iecerēm ir aizsūtīt valdībai vismaz dažas ekonomikas grāmatas. Man liekas, ka viņiem tās varētu noderēt, ja vien tur kāds prot lasīt.

Darbības

Information

Komentēt

