Varēja būt ļaunāk

23 03 2009

Tā var gadīties, ka, aizejot dzimšanas dienas dāvanas (pulksteņa) meklējumos, pēc stundiņas mašīnā šo to nevarēsi atrast. Piemēram, magnetolu, kā tas gadījās man.

Stulbās lietas ir šādas:

1) tā bija maksas stāvvieta (13.janvāra ielā), par kuru godīgi tika arī samaksāts
2) zaglis atbraukšanas brīdī stāvēja netālu no tās stāvvietas, dzēra jogurtu un izlikās par parastu cilvēku, kas viņš, protams, ka nebija
3) mamma izteica komentāru, ka viņš ir zaglis, uz ko es atbildēju, ka mašīnā taču tāpat nav ko zagt (man laikam magnetola tajā brīdī bija pavisam piemirsusies…)
4) es viņu redzēju, bet vizuālais attēls kaut kā aizķēries pārāk dziļi atmiņā, vienīgais, par ko esmu gandrīz droša ir tas, ka viņam bija ūsas, bet tas jau neko dižu nedod

Pēc dienas, kas pavadīta, nolādējot to kretīnu un domājot par to, cik ļoti es vēlos viņam sadod pa purnu, mēģināju atrast arī kaut ko pozitīvu šajā nepavisam jaukajā notikumā, un tas būtu:

1) zaglis nebija nekāds amatieris, tāpēc neviens no logiem nav izsists, tikai diezgan uzmanīgi salauzta slēdzene, bet es taču varu aizslēgt mašīnu ar signalizācijas pulti!
2) man vēl joprojām ir mašīna!
3) vairāk nebūs jāauztraucas, ka varētu nozagt magnetolu!
4) viņš nenozaga neko citu, t.s. manas skaistās saulesbrilles
5) magnetolu lietoju veselus 5 mēnešus, turklāt nebija nekāda dārgā, tika iegādāta pa 35Ls, turklāt tur bija kaut kāds gļuks, ka disku nevarēja iebāzt, līdz ar to nācās iztikt ar radio un mūziku no fleškas
6) tā kā viņš nebija amatieris, tad savai mašīnai viņš magnetolu nezaga, kas nozīmē, ka pastāv neliela varbūtība atrast magnetolu latgalītē vai arī ss.lv

Nu žēl gan, bet ko nu vairs. :)

P.S. Kāds, lūdzu, nevarētu paskaidrot, kā “stūre nesaslēdzas, izņemot aizdedzes atslēgu” var ietekmēt apkārtējo vidi un satiksmes drošību??


Darbības

Information

9 responses

23 03 2009
P

Forši. Nočiepa brāķētu magnetolu…

23 03 2009
Raikons

viņš tagad tev sekos, jo nospēra jau pussalauztu maģi… :D

23 03 2009
Shadowbird

Uj, pozitīvās lietas vienmēr var atrast, cik tik vajag.
* viņš nenogalināja tavu māti un neizvaroja tevi
* viņš nesagrieza tavai mašīnai visas četras riepas
* viņš neaizdedzināja tavu mašīnu
* viņš neizsita savai mašīnai logu, un neizsauca policiju, vainojot tevi
* viņš nepielīmēja zem mašīnas durvju roktura nolauztu šļirces adatu ar HIV inficētām asinīm
* un tā tālāk

23 03 2009
zemene

mini mis oriģinalitātes tituls tiek piešķirts shadowbird!!!11!!!

24 03 2009
Shadowbird

[Shadowbird paklanās līdz zemei, sastiepj muguru, nonāk slimnīcā un iesūdz Zemeni tiesā par netiešu miesas bojājumu izraisīšanu.]

25 03 2009
Kamīna

t.s.= tā saucamais, bet man jau liekas, ka biji domājusi tb.

25 03 2009
Kamīna

fui, neklausies, man liekas es kaut ko galīgi samuldējos..

8 04 2009
cucis

eu es arii gribu magnetolu ar usb pa 35ls :O
gan jau ka pirki latgaliitee :)

29 06 2009
Zandis

Satiksmes drošību neietekmē.

Komentēt

