Auksts

6 11 2008

Tāds aukstums, ka, nakts melnajā agrumā ejot uz mājām, acis salst ārā. Bet man laikam tas patīk. Es gaidu sniegu, kad varēs iet uz mežu pikoties vai nošļūkt no kalna un pēc tam mājās iet ar slapju pakaļu. Iekrist sniegā un skatīties zilajās debesīs, kad liekas, ka tās tūlīt kritīs virsū.

***

Man nepatīk sievietes ar īsiem matiem, jo viņas pārlieku līdzinās vīriešiem. Man ir gari, brūni mati, tikai nevaru pateikt, vai tas ir šokolādes, kastaņu vai lazdu riekstu brūnums.

Es vilkšu svārkus, tāpēc, ka visas staigā biksēs. Es tev ļauju atskatīties uz mani.

***

Saulespuķu sēkliņas uz balkona malas, lai zīlītes var pamieloties.

Kad viss būs apēsts, izbēršu vēl, lai viņām vienmēr būtu kur nākt.

***

Kāpēc vienmēr parasti nav vienmēr? Kāpēc tas pārtop par “dažreiz”, “līdz kādam laikam” vai “vienmēr, izņemot”. Kaut nu tā nebūtu.

Darbības

Information

5 responses

6 11 2008
Shadowbird

Aukstums un viss pārējais, kas saistīts ar ziemu, nekam neder. :) Ni, ni. Vajag atcelt, un ziemā vispār nevienam nebūtu jāiet ne uz darbu, ne skolu, bet jāguļ mājās. :P

Man arī gari mati parasti patīk labāk par īsiem. Kaut arī ir cilvēki, neatkarīgi no dzimuma, kam īsi tomēr piestāv labāk.
*Lūr uz zemeni*

Tāpēc, ka cilvēkiem nepatīk domāt, un tāpēc patīk visu vienkāršot, vispārināt un pie reizes radīt pārliecinātības iespaidu. Tāpēc lietojam “vienmēr” “lielākoties” vietā, “nekad” “ļoti reti” vietā, sakam “es izdarīšu”, lai gan reāli varam vien mēģināt, utt.

6 11 2008
Kamīna

pikoties. pasaki pikoties! bāc, tāds mīlīgs vārds. pika!

7 11 2008
Great

ienīstu ziemu… īpaši ziemu Latvijā

8 11 2008
Ray

pika pika pikachuu :D

8 11 2008
simbel

Es arī velku svārkus, 90% of the time!

Komentēt

