9,00 Ls

29 08 2008

Vienā no tām dienām, kad gandrīz viss iet greizi, es sajutos kā dzīvnieks, kā mazs grauzējs: žurka, kāmis, jūrascūciņa vai degu. Es burtiski redzēju sev apkārt būri, es tikai tagad pēkšņi sapratu, ka tāds ir. Šis būris ierobežo dzīvi, dzīves platību, bet tur ārā ir vēl daudz kas cits, kas nav aizsniedzams. Un skriešana pa riteni ir bezjēdzīga, jo nekur nevar aizskriet. Riņķī apkārt.

Un tad vēl bija uzraksts: “Lūdzu, dzīvniekus ar rokām neaiztikt!”
Un neviens jau arī neaiztiek. Es laikam kožu. Vai arī man var izbakstīt aci vai salauzt kaut ko, vai sabojāt, vai padarīt par nederīgu. Un tad mani neviens nepirks.

Kas mani nopirks? Visi atnāk un aiziet. Neviens nevēlas uzņemties rūpes par vēl kādu, turklāt grauzēji smird, jo viņi pietaisa būri, kurš smird, ja to neiztīra, un neviens negrib tīrīt ārā grauzēju izkārnījumus.

Vai arī nav naudas. Nu kā- kredīts par māju, mašīnu, ledusskapi, veļasmašīnu, virtuves iekārtu, baseinu, kažoku, zārku, vietu kapos. Visu mēra naudā, bet, ja naudu aizņemas, tad tev tās nav, tātad tu esi nabags. Kā baznīcas žurka. Kā grauzējs. Veikalā. Būrī. Blakus man.

Mēs visi pārdodamies.

Kāda ir tava cena?


Darbības

Information

8 responses

29 08 2008
Cone

Pagaidām 14000 gadā, pēc tam jau vajadzētu būt vairāk…

1 09 2008
hmm

zemene, kāpēc tik skaļas frāzes? pieļauju, uz pasaules ir cilvēki, kas dzīvo mežā, lasa ogas un sēnes, medī zvērus, guļ sūnu gultā un nejūt nekādu vajadzību pēc naudas. bet kā tu nopirksi cilvēku, kuram nevajag naudu? piekukuļosi ar mellenēm? bet ja viņš neņems?

2 09 2008
Gnom Gavņiška

Prieks, ka interesējies. Mana cena ir iespēja augt, garīgi, emocionāli, intelektuāli. Maybe ari ekonomiski, bet tas kā blakusefekts. Ja šīs iespējas izpildās, tad alga var mierīgi būt nulle. Alga jau tikai ir jocīga mērvienība papīrīšos.
Esi šitto redzējusi?

Ja ir 20 minūtes, noskaties, bez pārtraukuma

2 09 2008
Raikons

esmu nenovērtējams, jo esmu neatkārtojams šīs planētas cilvēks. tāpat kā tu un visi pārējie.

2 09 2008
Shadowbird

Parītis sievišķīgu krūšu.

3 09 2008
OreMan

Kas gan ir degu??

13 09 2008
Krist2ps

Mana cena – 8.99 Ls… :D Bet raksts labs, liek pārdomāt par dzīvi kā tādu :)

3 10 2008
ķirsis

mana cena-cik dosi,būs labi..īstenībā pēc raksta izlasīšasna jūtos vēl nožēlojamāk kā iepriekš…tik tiešām…
ak dzīve…

Komentēt

