es Tev

8 06 2008

Nākšu pie tevis sildīties rītā, kad saule būs tāla un pārāk gaiša, lai dotu siltumu. Tu nekad nebūsi pārāk tālu, lai mani sasildītu.

Tu mani nedzirdēsi, nejutīsi, kā es apķeru tevi, kaut arī varbūt es to darīšu tavā sapnī. Tu nedzirdēsi manas domas, turot roku uz tavas sirds. Tuk- tuk. Tuk-tuk. Tavs siltums nomierina, un es lūdzos, lai neviens un nekas nenodara tev pāri.

***

Neaizej. Lūdzu, neaizej… Neatstāj mani. Vienu. Neatstāj… Ņem mani līdzi!

Piesien mani saitītē un iedomājies, ka es esmu tavs suns. Un nelaid mani pāri šosejai vienu, dzīvniekus nobrauc bez sirdsapziņas pārmetumiem.

Ieliec mani kabatā blakus uzsildītai košļāmgumijai, tad tu man bieži pieskartos.

Paņem mani klēpī. Kā mazu kaķēnu. Es apsolos murrāt un daudz neēst, es tevi mīlētu un nestu tev peles. Tev taču patīk peles?

***

Acīs sariesās asaras. Man likās, ka dzirdu tavu elpu tepat aiz muguras, bet tas izrādījās tikai vējš.

Es palūgšu, lai tas no rīta nodod tev manu skūpstu.


Darbības

Information

5 responses

9 06 2008
nekur.lv: jaunākie ieraksti

es Tev…

Nākšu pie tevis sildīties rītā, kad saule būs tāla un pārāk gaiša, lai dotu siltumu. Tu nekad nebūsi pārāk tālu, lai mani sasildītu.
Tu mani nedzirdēsi, nejutīsi, kā es apķeru tevi, kaut arī varbūt es to darīšu tavā sapnī. Tu n…

12 06 2008
Jānis

Sarunāts :)

9 07 2008
nemirst

Esi iemīlējusies vai arī nevari sagaidīt, kad tas notiks?

13 07 2008
zemene

Esmu.

3 10 2008
ķirsis

skaisti!
vai vispār iemīlēties ir iespējams?
nezinu daudz par mīlestību,bet vai tas vispār vēl ir iespējams?

Komentēt

