Pavasara svētkos

25 03 2008

BolderājaSveicu:

* ar pavasara iestāšanos (20.martā plkst. 7.48)
* Olas svētkos
* ar nez kuro sniegu
* manā dzimšanas dienā! Visiem daudz laimes!

Man nepatīk tas, ka uzsniga sniegs, jo man jau ļoti gribas pavasari. Es pat kurpes biju aiznesusi uz apavu remontu, lai tik var staigāt, bet atkal jāvelk laukā ziemas zābaki… Pēc ticējumiem, ja Lieldienās ir sniegs, tad pavasari var gaidīt pēc mēneša. Es jau sāku gaidīt.

Jauki un mīlīgi tika nosvinēta dzimšanas diena. Istaba pilna ar puķēm. Jau iemēģināta jaunā spēļmantiņa- GPS. Viņam patīk runāt, un man nav nekas iebilstams pret viņa runāšanu. Mani sajūsmina tas, ka var paspaidīties ar stailusu. Nožēlojami :)

Pie jūras izskatās tāpat kā vasarā, tikai sniegs ir. Ja iedomājas viņu neesam, tad gribas izģērbties un gulēt saulē vai ieskriet ūdenī, kur tālumā peldas bebrs. Tikai saule nekarsē, un ūdenī pat roka stīva paliek.

Laiks aizplūst.


Darbības

Information

5 responses

26 03 2008
Martins

Ziemā, jūrā peldas bebrs ?

26 03 2008
kariina

īsteni pavasarīga buča tev! :)

27 03 2008
zemene

Nu ja, vasarā arī viņš tur peldas.

3 04 2008
Green

vasarā viņš tur vairs nepeldas…vasarā viņš tur tēlo beigtu…

5 10 2015
Kate

Vai kā gribās pavasari :)

Komentēt

