‘Uncultural Culture’

22 01 2008

‘There just always are people who are dissatisfied.
And always are people who are more likely to criticise than to keep silent.’

Jap, es tāda esmu.
Dažkārt atļaujos varbūt pat pārāk daudz. Daudziem tas nepatīk. Man arī ļoti daudz kas nepatīk.

Man ļoti nepatīk, kad kāds izjauc manu dienas plānojumu, jo tad viss saiet dēlī. Tas padara mani nemierīgu un dusmīgu, un tas nav labi. Pagaidām vislabākais nomierinošais līdzeklis ir jebkāda veida sporta nodarbības, iesaku.


Darbības

Information

3 responses

22 01 2008
msmarii

Es cenšos vairs tik strikti neplānot, lai pēc tam nav jādusmojas, kad plāni izjaukti.

22 01 2008
MO

Njā. Es arī parasti plānus taisu ar domu “nu, tas tāds ‘backup’ variants, ko un kad darīt, ja nenotiek nekas negaidīts”. Iesaku.

25 01 2008
simbel

Mjā, pazīstama sajūta. Es skaļi paklausos mūziku un sāku darīt kaut ko citu, neieplānotu. Arī patīkami :)

Komentēt

