Ēdiens

19 01 2008

Man šķiet, ka nevar būt mīļākā ēdiena. Kad man pajautā, kas man garšo visvairāk, es laikam pasaku pirmo, kas man ienāk prātā, jo man viss ēdiens garšo, tāpēc es arī to ēdu. Ja es nebūtu pāris dienas ēdusi, es laikam varētu apēst arī to, kas man negaršo. Tātad tas, kas garšo atkarīgs tikai no izsalkuma pakāpes.

Man negaršo vistas miza, tauki, speķis, plovs (es no viņa 2.klasē izvēmos), vegeta, lakrica. Nepatīk konservēti zaļie zirnīši un majonēze, ja tie neatrodas salātos, ne pārāk iet arī pīle, jūras kāposti (izņemot nori), jēla gaļa. Vispār man nepatīk arī rūgtā šokolāde.

Interesanti, kas, izņemot nepatīkamas atmiņas, nosaka to, kas patīk un kas nepatīk.

*aptauja: Kas vēl cilvēkiem negaršo?


Darbības

Information

8 responses

20 01 2008
simbel

To, kas garšo vai negaršo, mēdz noteikt arī cilvēka organisma attieksme pret kādu produktu. Ja ir alerģija uz kādas dzimtas augiem, iespējams, ka tieši tāpēc cilvēkam negaršo tās dzimtes dārzeņi, vismaz man ārste vienreiz kaut ko tādu skaidroja. Izrādās, ziedputekšņu alerģijas dēļ man, piemēram, paliek slikti no bišu produktiem – medus u.tml.

Un vēl man negaršo sēnes, jo bērnībā no sēņu salātiem izvēmos :D

20 01 2008
Mfz

Ja labi pagatavo, tad varu ēst arī sēnes. Neesmu sevi pieķēris, ka negaršotu kaut kas. Drīzāk vienkārši ēstgriba ir švaka tajā momentā.

20 01 2008
etm

Krabji, aknas, baklažāni, plika desa, pliks olas baltums, lasis, garneles, olīvas, Aldaris un citi ali, kuros izgaršojams spirts, negaršo, negaršo.
Ja atceros vēl ko, tad pierakstīt?

20 01 2008
Green

Neciešu un neēdu mandarīnus, arbūzus (no šiem abiem man bija vemšana o_O), rūgušpienu, ceptu/vārītu speķi un auksto gaļu (galertu). Negaršo, bet varu ēst: vārīti burkāni, tomāti, kāposti u.c dārzeņi (izņemot kartupeļus), kas ir bijuši termiski apstrādāti (vārīti), liepājas kafija, bulciņas bez pildījuma, sālīti gurķi…pagaidām vairāk neko nespēju izdomāt :D

21 01 2008
simbel

Ak jā, termiski apstrādāti dārzeņi ir the evil, piekrītu Green :)

21 01 2008
HP

negaršo lakrica un grūbas.
garšo…
garšo lietas kas ir zināmas.
eskperimenti ar nezināmas izcelsmes it kā garšigām lietām parasti beidzas kā visiem. ar apkamptu baltu porcelāna vai fajansa draugu.

22 01 2008
msmarii

Negaršo: lakrica, olīvas, sālīti diļļu kāti (no tiem bērnībā vēmu), kalmāri, tuncis, margarīns, mango.
Ne īpaši, bet varu ēst: speķis, vārīti sīpoli, sālīti gurķi (bet ļoti garšo marinēti), rūgušpiens (tā vietā vienmēr izvēlos tīrkultūru), avokado.
Agrāk neēdu papriku, tagad garšo. Agrāk neēdu arī baltmaizi.
Ne īpaši izeju uz eksperimentiem ar nezināmiem, eksotiskiem produktiem. Parasti beidzas ar: negaršo/riebjas. Piemēram, pamēģināju to, kas nāk kā piedeva suši un noskaidroju, ka man riebjas vasabi pasta, sojas mērce un ingvera sakne.

17 02 2008
Renards

Riebjas majonēze, k-kas viņā nav.

Komentēt

