Nakts sapņojums

26 10 2007

Mēs tiksimies citā dimensijā, tu būsi rudens vējš, bet es lietus pile no auto vējstikla notriekta. Drīz. Vēl drīzāk. Tūlīt pat, kaut arī es pazaudēju savu pulksteni un nezinu, cikos tu nāksi. Bet zini, ka es tevi gaidīšu, es vienmēr gaidu, klusi un uzticīgi. Ar dzīvnieka pieķeršanos, ielipšu kā dadzis tavos matos un saplūdīšu ar tavu elpu, jo tava āda mani padara traku. Ar pirkstu galiem vien liegiem skārieniem es vēlreiz no jauna atklāšu tavas aprises, kaut arī zinu tās no galvas. Tu būsi es, un es būšu tu, divi vai viens? Divi vien. Arvien.


Darbības

Information

Komentēt

