Konspekts

14 09 2007

Šodiena ne ar ko neizcēlās.

1) Es ienīstu iesnas.

2) Izrādās, ka kafija dzērienu piramīdā ierindojas pašā augšā, vienā ailīte ar alkoholu O_o Pašā apakšā ir ūdens.
Es ātrāk nomiršu?!

3) Es vēl joprojām neciešu situācijas, kad kādam ir vara un ietekme pār mani. Tāpat man ir ļoti lielas antipātijas pret cilvēkiem, kam kaut kas vajadzīgs no manis, bet tā lieta tiek kārtota ar trešo personu starpniecību. Ar mani tā neko kārtot nevar, es to uzskatu par sava veida mazdūšību.

4) Es rīt eju uz kāzām!

Ar šo priecīgo vēsti ziņojums beidzas.

Darbības

Information

4 responses

15 09 2007
Krist2ps

Hm, a kā ta tev ar tām tiesas prāvām tur iet? Tiki daudzmaz skaidrībā par savām autortiesībām? :P

16 09 2007
Zandis

Tipa viss tagad visiem pohuj, kas cits ar Zemeni notiek… :D

16 09 2007
iivs

vara un ietekmee paar tevi? ko tur muldi?

5 04 2010
Kikoma

Vāāāāāāāāāāāks LOL

Komentēt

