Neliela problēma

6 07 2007

Es atkal esmu satapusies ar manas neizlēmības problēmu. Tātad, situācija ir tāda: es gribu nopirkt sev jaunu telefonu (manējais izskatās tā, it kā es būtu mēģinājusi ar viņu atvērt alus pudeli),  bet, tā kā nav uzražots vēl neviens tāds, kas pilnībā apmierinātu manas vajadzības, tad nevaru izlemt, no kā labāk atteikties.

Man vajag, lai telefons būtu pēc iespējas plānāks un izmēros ne-zirdzisks, lai būtu ērti spiežamas pogas (ne tādas kā SE W610). Tālāk vajag lai būtu ilgs baterijas darbības laiks, gribētos kameru vismaz 3MP un vēl man vajag GPS. Būtu labi, ja būtu pietiekoši liela atmiņa vai komplektā nāktu atmiņas karte. Bluetooth arī noderētu. Tas īsumā viss.

Izvēlējos SE K810i, bet nav GPS. Bija doma nopirkt, tā uzmanīgi lietot un tad, kad būs pieejams, nopirkt SE K850 (kamera piesaistīja).

Bet tad es izdomāju, ka vajag GPS, sāku mest acis uz Nokia n95, bet no atsauksmēm noprotams, ka baterija šim telefonam ir vienkārši nožēlojama :/

Vēl bija variants par Asus P535, bet atkal ir bet: kamera 2MP; nav zināms, kā ar bateriju (rakstīts, ka līdz 5h, kaut kā nedaudz aizdomīgi) un tad pēc izmēriem diezgan paliels.

Es pilnīgi nezinu, ko darīt. Bet tā padomāju, ka par labu mantu man nebūtu žēl atdot arī lielu naudu.

Darbības

Information

18 responses

6 07 2007
Shadowbird

Cik zinu, GPS ir ļoti rijīgs – diez vai atradīsi telefonu ar labu baterijas laiku un GPS. Un megapikseļus nosauci tā, it kā tie būtu kaut kāds bildes kvalitātes rādītājs.

A es, piemēram, meklēju telefonu, kuram (bez normālas baterijas laika un atmiņas izmēra) būtu screen saver password fīča (kā vecajiem Siemens C45, C50).

6 07 2007
Gastonz

drīkst zināt, priekš kam Tev GPS?

6 07 2007
Archijs

Huiņa tas viss :)
Paņem nokiu 8910i pa 50ls un dzīvo bez bēdām – zvani, dauzi, raksti sms. Vipendrjoš šitās visas figņas. Ja maciņš biezāks – vari to 8800 ņemt. Bet bezjēdzīgi

6 07 2007
Green

Pastāv arī citi varainti – nopirkt pa kādiem 200ls plaukstdatoru ar GPS (novietojot to blakus sarkanajam porsche) un papildus SE K810i – tas varētu būt viens no prātīgākajiem risinājumiem šobrīd :)

6 07 2007
raish

nikon coolpix + tomtom + telefons ar MP3 un rādzinju. tas viss izmaksaas kkur pie 500ls un rezultaataa visas tik aarkaartiigi tev vajadzigaas lietas vareesi dariit visas kopaa reizee nevs tureet veinaa ieriicee, kur visas shiis funkcijas ir ierobesjotas/aprobezjotas.

6 07 2007
Kārlis Ķīsis

man ir n95 jau otro dienu. :) baterija pagaidām tiešām izlādējas ātri pie lielas noslodzes. manas pārdomas un novērojumus vari izlasīt šeit: http://blogs.burti.lv/karlis-kisis/

pirkt 3-4 ierīces, lai darītu elementāras lietas, manuprāt ir neprāts pie tam cena kopā būs tā pati. tad jau labāk nopirkt otru bateriju priekš n95.

6 07 2007
nombre

zini, plaans telefons (zem 1cm) neiet kopaa ar labu bateriju ;)

6 07 2007
Sapnix

aizmirsti par GPS
un ņem kaut ko tipa Samsung Ultra … plāns, ērts, labi tur un kameras vienkārši fantastiskas.
Ja negribas tik dārgu, E900 arī ir labs

7 07 2007
cu

Kā ar Nokia 6110 – tam ir GPS un 2MP kamera. Nu un tur atmiņas karte, Symbian OS ar visiem līdzi nākošajiem labumiem un iespējām.

Es pats nopirku HP iPAQ 514, viņš tāds lēts, un man arī bija citas prioritātes, – pats galvenais, ka cita OS (Windows Mobile) nevis jau iepazītais Symbian.

8 07 2007
mārcis

nezinu gan, kāda jēga no mobilā kameras .. :/

9 07 2007
Renča

Zemene, atceries to teicienu – kas der visam, neder nekam.. :D

9 07 2007
nombre

es shodien nu ta vienreiz savu SE (kam ir 2mpix) pievienoju pie datora, bildes patīkami pārsteidza ;)

10 07 2007
zemene

es izlēmu, es atsakos no GPS, nopirkšu labāk karti xD

14 07 2007
Zandis

Nokia 6110 pavisam, pavisam noteikti nav GPS, arī kameras nav. Bet infrasarkano staru sasaistes ports gan ir. :D

17 08 2007
cu

Zandi, te skaidri un gaiši rakstīts, ka ir – http://www.nokia.lv/phones/models/6110navigator/features/
Varbūt jauc ar 6610?

20 08 2007
Zandis

Es varbūt kaut ko pamatīgi jaucu, ja? …Bet šajā bildē redzamā Nokia ir Nokia 6110. http://www.qua-sar.com/6110.jpg
Man šķiet, mēs runājam par diviem dažādiem modeļiem – 6110 un 6110navigator.

10 09 2007
lala

es nesen iegadajos so verkji.. un esmu ljoti apmierininats… :)

12 09 2007
Zandis

Par kuru šo verķi iet runa?

Komentēt

