Konkurss

4 06 2007

Un tātad.

Tev ir garlaicīgi?
Tev nav ko darīt uz Jāņiem/Līgo?

Ir tikai 2 vakantas vietas, jo (diemžēl) manas vasarnīcas izmēri ierobežo viesu skaitu. Tieši tāpēc tiks veikta stingra atlase, izvēloties tikai pašus cienīgākos balvas ieguvējus, jo nekāda ieejas maksa netiek prasīta. Man nav nekādu konkrētu prasību pret pretendentiem, taču ir jāspēj pamatot, kāpēc man būtu jāizdara tieši tāda izvēle, vienvārdsakot, mani interesē tas, kas, jūsuprāt, varētu ieinteresēt mani.


Darbības

Information

7 responses

4 06 2007
prusux

Es nekrācu;D

4 06 2007
Edijs

Toties tu mēdzot pa miegam pukāt, tādas baumas klīst. :D Bet tā kā Jāņu naktī gulēt tā pat nevar, šo apstākli varam neņemt vērā. Rekomendēju Prusux kā gana atbilstošu kandidātu – uzturēs visus pie dzīvības un jautrības, papildinās vakara sarunas ar humora pārpilniem tekstiem. Es, savukārt, varētu sēdēt stūrītī, bliezt pa stīgām un nelabā balsī gaudot Līgo dziesmas…

6 06 2007
Gastonz

Es tā skatos, ka 2 spēcīgi kandidāti jau pieteikušies, tā ka – ko nu es vairs tur.. ;)

6 06 2007
sexblog.lv

Tu esi vienīgā blogere-sieviešu kārtas pārstāve, kuras blogu lasu. Citas neielgi pēc pievienošanas no mana RSS izlidoja…

8 06 2007
Archijs

Es sarunvalodā nelietoju tādus vārdus kā RSS. Varu bildēt :)

8 06 2007
rūķītis sūdiņš

Jo es esmu neliels pēc izmēra.

8 06 2007
sexblog.lv

Esmu interesants sarunbiedrs. Un ne tikai par seksu…

Komentēt

