Brīva vieta jūsu…

29 03 2007

Es atzīstu, man ļoti bieži ir slikts garastāvoklis. Es mēģinu ar to cīnīties, bet- atzīstu- tas nesanāk pārāk labi. Tas nav tikai tāpēc, ka man ir hroniska neizgulēšanās, arī tāpēc, ka ļoti daudzi cilvēki un viņu rīcība man KRĪT UZ NERVIEM. Es viņus nevaru paciest.

Es neciešu, kad mani traucē brīdī, kad es ĻOTI aktīvi ar kaut ko nodarbojos.
Kad man uzdod stulbus, bezjēdzīgus jautājumus.
Es neciešu mazos bērnus, kas skraida pa skolu aurodami, it kā kāds viņiem grieztu roku nost.
Mazos bērnus ienīstu arī tādēļ, ka viņi ir pārlieku perversi un pārlieku daudz ko atļaujas. (kurš pacietīs sākumskolnieku, kurš, garām skrienot, iekniebj vai iesit tev pa dibenu)
Es ienīstu, kad man nav taisnība.
Kad man liek justies stulbai.
Kad kāds ir labāks par mani. Tas manī izraisa iekšēju naidu, un mudina uz progresīvāku rīcību, lai šo nepatīkamo faktu labotu pēc iespējas ātrāk.
Es neciešu gaidīt. Arī personas (it īpaši tad, kad man kaut kur jāsteidzas).
Ienīstu, kad man kaut kas nesanāk, bet parasti daru tikmēr, kamēr sanāk.
Es neciešu lielāko daļu savu klasesbiedru, skolabiedru, tumsas bērnu (nē, viņi man nav neko izdarījuši, bet mani kretinē, ka viņi tā “uzcērtas”, nabaga pasaules apdalītie citādi domājošie), bārbijas, stulbas blondīnes, modeles [90-60-90 :@], (piedošanu, bet arī) daudzus blogerus (!!).
Man nepatīk bezjēdzīgas lietas un bezjēdzīgas nodarbes, mūsu valsts politika, kur visas ministrijas (īpaši izglītības) labāk par mums pašiem zina, kas un kā mums ir nepieciešams, varbūt es nejēdzu pārāk daudz no politikas, pārlieku par to neinteresējos, bet tāds viedoklis man ir šobrīd.
Man nepatīk, kad man piesienas.

Bet viss nav tik traki, ir arī daudz lietu, kas man patīk.

Pieļauju, ka es dadziem riebjos, daudzi mani necieš, ienīst, man nav vienalga, bet es pārdzīvošu (gan jau).
Es pati arī sevi bieži neciešu.

***
Tagad ļauju visiem pateikt kādu ļaunu vārdu par jebkuru un jebko. No negatīvā jāatbrīvojas (lai varētu uzņemt vēl vairāk negatīvā hāhā).


Darbības

Information

20 responses

29 03 2007
koko

Man nepatīk, ka mani traucē brīdī, kad es aktīvi kaut ko daru, bet man patīk, ka es tomēr esmu vajadzīgs.
Man patīk, kad mazie bērni skrien – varbūt izaugs par labiem sportistiem un beigu beigās sapratīs, ka nedrīkst kurai katrai kniebt dupsī.
Es cenšos atzīt, ka esmu kļūdījies, jo no tā taču var daudz mācīties.
Neviens neliek man likties stulbam, bet dažreiz es tā jūtos – tas ir tikai tāpēc, ka ES tā jūtos.
Ja ir kāds labāks par mani, tad esmu laimīgs, jo zinu, ka man ir uz ko tiekties.
Esmu sapratis, ka gaidot var izdarīt ļoti daudz. Ir forši, ka dienas steigā kāds tev piespiež atpūsties un padomāt.
Man patīk mani kolēģi, kursabiedri un draugi, jo tie taču ir cilvēki, ar kuriem dien dienā ir jābūt kopā un nevarētu izdzīvot, ja viņi besītu.
Nav bezjēdzīgu lietu, mēs vienkārši nespējam atrast tām pareizo pielietojumu.

Tagad es noteikti esmu viens no neciešamajiem blogeriem, jo Tu man nespēj piedot, ka es taviem apgalvojumiem atradu labo pusi! Vai ne? ;)

29 03 2007
zemene

Zini, nē, neesi. Es nenoliedzu, ka ir labā puse, bet gluži tāpat kā monētai, visam ir divas puses. Kad monēta ir nolikta uz galda, mēs redzam tikai vienu pusi. Tā es vienā lietā saskatu tikai slikto, bet tu redzi labo, jo tu skaties uz otru pusi.

29 03 2007
koko

Vajag dzīvot pozitīvi ;) Tā ir vieglāk. Tici man :)

29 03 2007
dabbler

bet interesantāk ir cīnīties ;)

29 03 2007
nombre

ak tu emo cilveeks :P

29 03 2007
n4

u need sex..

29 03 2007
Gastonz

Njā, kad es Tevi pirmo un vienīgo reizi satiku, neradās iespaids, ka tu tik daudz ienīsti un visi ir tik slikti.. Tu smaidīji, biji laipna u.t.t.
To, ka Tu esi atklāta un saki ko domā, to es saprotu, bet vai Tu toreiz izlikies? Likies ļoti pozitīvs cilvēks :)

29 03 2007
Zandis

“dabbler on Marts 29th, 2007

bet interesantāk ir cīnīties ;)”

Nē, man jau pohuj, es neko nekomentēšu, tikai pateikšu to, ka man sāp sirds, dabbler. Un vai zini par ko man sāp sirds? Par netaisnību, kas valda uz pasaules. Citi piedzimst normāli, bet citi, lai arī ne pie kā nav vainīgi, jo ne jau paši izvēlējās nākt šajā pasaulē tādi, idioti.
Da tu paskaties vēl filmas…

30 03 2007
dabbler

ai, Zandi, tev gan grūta dzīve..

30 03 2007
John Confidence

Tev arī vajag izlasīt šo grāmatu >> Richard Carlson “Don’t Sweat the Small Stuff and it’s All Small Stuff”

30 03 2007
eerie

Par to gaidīšanu 100% piekrītu! ;)
Bet būs jau labi, viss pāriet un mainās, ja ne uz labo pusi, tad vismaz citādāk gan.

30 03 2007
lalala

ēmm, viss ir jauki un skaisti saprotams, loģiski! [tas par tiem ienīstamajiem objektiņiem]

patiesībā gribēju pamuldēt mazliet par kaut ko citu… saikļu [?] “ka”, “kad” lietojums….

30 03 2007
Zandis

Ak, man esot grūta dzīve… :D

30 03 2007
rūķītis sūdiņš

Mazos bērnus ienīstu arī tādēļ, ka viņi ir pārlieku perversi un pārlieku daudz ko atļaujas.
—-
Vot par šitto es aizeju pie kalēja un izkaļu žetonu 14 m diametrā, nu tur ar kniedēm, visādiem krutiem ornamentiem, un ahujeno Z burtu vidū. Bērnu kretīnisms ir apgriezti proporcionāls vecumam. Es zinu, jo man ir 3 gab, un, ja nebūtu visādi modernie likumi, es viņus klapētu 5x dienā, izņemot uz Ziemassvētkiem, kad klapētu 3x dienā.

30 03 2007
zemene

lalala, es saprotu tavas rūpes par “ka” un “kad”, bet šoreiz “kad” nav lietots nepareizi, jo es vēlos akcentēt laika posmu, kad tas notiek.

30 03 2007
Mfz

Par maz miega kaitīgi, par daudz miega arī nav labi, traki ar to vidusceļa meklēšanu.

31 03 2007
jafshkjf

“nabaga pasaules apdalītie citādi domājošie” šajā teikumā (kas tīri labi atbilst šī raksta autoram) un rakstā uzskatāmi parādās kretīniskā un , protams, katra reiz piedzīvotā balstīšanās uz savu kretīnisko EGO, kas izpaužas BĒRNIŠĶĪBĀ.Un bērnišķība ir vienīgais, kas dveš no šitā posta.Bet nu, labā ziņa ir tāda, ka no tā lielāka daļa izaug. Tomēr būtu žēl ja tu piederētu mazākajai daļai, tāpēc palīdzēšu – realitāte ir tāda, ka ļoti, ļoti daudz cilvēku pasaulē ir daudz labāki par tevi jau tagad.Un tā būs vienmēr.Un mazajā, sīkajā Latvijā ir ļoti,ļoti daudz cilvēku, kas vēl ne sūda nav izdarījuši, bet domā, ka ir pasaules naglas.Bet pasaule ir DAUDZ plašāka.DAUDZ plašāka nekā tavs sīkais, piečurātais ego.Tas pat nav jāuztver kā uzbrauciens.Man prieks, ka ir jauni, mērķtiecīgi cilvēki.Taču tāpēc nav jāļaujas šitiem sūdiem, kas lien galvā – tipa es daudzus neciešu, bet nekas, jo daudzi jau arī mani necieš.Bet nu jā, tas tāds vecums.

1 04 2007
zemene

neesmu es apdalīta, bet domāt savādāk man (kā jebkuram citam) ir atļauts, es pat teiktu-tas ir ieteicams. O.K., lai es būtu egoistiska kretīne, nu un? :) Es zinu, ka daudzi ir labāki un gudrāki par mani, bet, ja es netiektos būt labāka par kādu, es būtu tikai vēl viens sīks puteklītis pelēkajā cilvēku masā.

4 04 2007
mrcrappy

nu dažreiz citādi domājošajiem nav ne vainas. Taču lielākā daļa gan ir….

gaidīt gan dažreiz ir normāli.
būt labākajam nevienmēr ir tā vērts, jo dažreiz, lai kļūtu par labāko, uzvaras vārdā ir jāupurē pārāk daudz, ir uzvaras, kuras maksā pārāk dārgi, lai tās varētu atļauties.

Būt par egoistiku kretīnu ir o.k. (pats arī tāds esmu :P )
P.S. Šķiet, ka es iekļaujos uz nerviem krītošo blogeru kategorijā un ar to lepojos

5 04 2007
fancy

piekrītu tev, zemene, no negatīvisma vajag tik vaļā, savādāk tas saēdīs tevi no iekšpuses…bet neuzskatu, ka tikai rakstot tiek vaļā no negatīvām emocijām, ir daudz veidu, jo esam tik dažādi un cik dažādi esam tik dažādu veidu ir kā tik vaļā no negatīvisma.
Galvenokārt, ja cilvēks ilgstoši izjūt negatīvas emocijas, uzskatu, ka viņš nedzīvo harmonijā ar sevi, ka vajag kaut ko mainīt, jo pat pavisam niecīgas lietas var palīdzēt tik vaļā no šīm emocijām :)Kaut pārkārtojot istabu tu vari tikt sev justies labāk…
Protams arī rakstot var tikt vaļā no negatīvisma… :)

Komentēt

