Dabistiski [kā teiktu Uļa]

19 03 2007

Protams, ka tev nav ne jausmas, kas ir Uļa, jo tā bija mana zīmēšanas skolotāja. Bija ne tāpēc, ka viņas vairāk nav, bet gan tāpēc, ka man vairāk nav zīmēšanas. Viņa bieži lietoja vārdu “dabistiski”.

Vispār man parādās tāds silts un draudzīgs smaids, kad ieraugu pretim nākošu solārijā riktīgi paceptu miesu, kas turklāt vēl bagātīgi noklāta ar tonālo krēmu. Kā saka, kas par daudz, tas par skādi. Līķa bālums jau nav arī diez cik fascinējošs, bet, manuprāt, ar mākslīgo sauli nu nevajadzētu tā aizrauties. Nu tad, lūk, man ir risinājums. (Ā, es aizmirsu piebilst, ka man nedaudz dīvaini liekas arī mūsu ziemai pārlieku brūni vīrieši.) Ārkārtīgi vienkārši un lēti- burkāni! Katru dienu pa burkānam un vairāk vai mazāk dabisks brūnums pats no sevis. Ērti un bez sāpēm, turklāt burkāni ir garšīgi un veselīgi (man garšo rīvēti ar ievārījumu vai medu).

Par zaķi laikam gan tomēr nevar pārvērsties, vismaz pagaidām man neviens lieks orgāns nav izaudzis :D

Darbības

Information

4 responses

20 03 2007
kariina

õ pirmais teikums tik ļoti bankovskistisks

25 03 2007
n4

cik gadus burkanus jaed, lai klutu bruns? :D

6 04 2007
nonentity

dabistiski lietotu arī mana bijusī kr. valodas skolotāja, bet nu viņas populārākais vārds bija “loģistiski” ;D

8 04 2007
fag

līķa bālumam nav ne vainas

Komentēt

