Murgs

20 02 2007

Sen nebija nekadi murgi redzēti. Izbaudīju vienu pagājušonakt. Visi notikumi tajā risinājās ar to, ka mani no rīta modina, gar acīm palika melns, tad sākās kaut kādas skaņas tik drausmīgas, ka es vairāk nevarēju izturēt, mēģināju atvērt acis, bet nevarēju, tikmēr skaņas kļuva vēl ārprātīgākās un man visbeidzot izdevās atdabūt vaļā acis. Nakts vidū pamostos ar drausmīgām bailēm.

Un vēl saka, ka mēs murgojam par to, no kā visvairāk baidamies. Miega trūkums organismā?

Bērnības murgs bija laikam tikai viens, turklāt diezgan bieži atkārtojās, tieši šī iemesla dēļ vienmēr gulēju pirmajā stāvā (mums ar māsu bija divstāvīga gulta). Bezdibenis, milzīgas klintis vai akmens bluķi, nelīdzeni, un es skrienu pa tiem, izvairīdamās no bedrēm. Un ko gan tas var nozīmēt?…

Darbības

Information

6 responses

20 02 2007
Zandis

Tu tikai neuztraucies, Zemene, šas atnāks šedoubērdijs un pastāstīs tev, ko tas varētu nozīmēt.

20 02 2007
koko

Nu bērnībā dzirdēju, ka, ja sapnī krīt, tad vienkārši organisms strauji aug. Man bija sapnis, ko bērnībā redzēju vismaz 8 reizes… Beigās jau besīja, ka nevaru sapņa beigas noskatīties :D
A murgi ir labi – uzdzen adrenalīnu…

20 02 2007
Shadowbird

Zandis gan ir dīvainās domās par mani. Nu neesmu es Zemene, lai ko tu arī teiktu. :) Jo tikai viņa var izfigurēt, ko tas nozīmē.

20 02 2007
kariina

haaahaa atcerējos savu bērnības murgu..
fantomass. māsa. galvas spiešana..
atceries? XD

20 02 2007
mrcrappy

lai nu kas, bet miega trūkums tas noteikti nav, jo miega trūkums izsauc tikai smagu miegainību un miegs tāds, ka ar klintsbluķi pa galvu nevarētu pamodināt… :D

21 02 2007
Mfz

Biezi man ir gadijies krist sapnī, praktiski vienmēr , kad fiziski roka kaut kādu iemeslu dēl izkāras vai nokarās iz gultas. Tik pretīgi, bet tad sanāk ātri pamosties.

Bet ja runā par visa veida murgiem, tad vislabākā vieta kur ķer ir slimnīcā…

Komentēt

