Yess!

13 02 2007

Beidzot, beidzot es to izpelnījos:
“Tu esi ļauna!” ]:)

***
Māsa saka, ka daudzi cilvēki [klasesbiedri] no manis baidās, ka es it kā esmu iebiedējusi viņus (man nav ne jausmas kā, kad un kāpēc). Atklāti sakot, man tas liekas smieklīgi, jo vispār neredzu īstu pamatojumu tādai rīcībai. Kaut gan man patiesībā ir bez maz vai gluži vienalga, vai viņi ar mani runā, vai ignorē, jo bezjēdzīgas sarunas man lielākoties liekas nefascinējošas.

Citi mani nosauktu par nesabiedrisku, bet es neesmu nesabiedriska, es protu būt pat ļoti sabiedriska, vienkārši es nebiedrojos ar cilvēkiem, kuri mani nesaista, jā, tas ir ļauni, tas ir egoistiski, taču katram ir tiesības izvēlēties, ko viņš vēlas sev redzēt apkārt, ar ko komunicēties un ar ko nē. Jā, es esmu egoiste, jo mani neuztrauc citi cilvēki, es pirmām kārtām domāju tikai un vienīgi par sevi, iespējams, ka tas patiešām ir slikti, bet vai es neveidoju savu dzīvi? Kāpēc man jāveido un jāuztraucas par citu cilvēku likteni, galu galā katram ir galva uz pleciem, un, ja cilvēks ir tik slinks, ka paļaujas tikai uz apkārtējiem, tad viņš vienkārši nespēs izturēt dzīves konkurenci, “вы слабое звено, прощайте”.


Darbības

Information

6 responses

13 02 2007
wannabe

Wii.

13 02 2007
Shadowbird

“If you don’t have the balls to be hated, you don’t deserve to be loved.” Tā viš i.

14 02 2007
rookytis (slimmnīcā)

Nu jā, es jau ar vienreiz gandrīz norāvos par to boksa cimdu ar skrūvēm. Tāpēc tagad ievietoju zobu aizsargu mutē.
Domāšana tikai un vienīgi par sevi iesūkā smagnēji, pie kam, ne jau no kaut kāda ētiskā, cik no praktiskā viedokļa. Jo raugi – vienam vilkt savu dzīvi uz priekšu, un savas idejas, un savu karjeru, ir baigi grūti, nepraktiski un arīdzan nospiedoši. Ilgākā laika posmā tas izveido spītīgi sakniebtas, plānas lūpas, skatienu caur pieri un pieradumu maukt katram, kas trāpās >1m attālumā. Tā sacīt, drošs paliek drošs. Teiksim tā, domāšana tikai par sevi ir ātra labuma gūšana īstermiņā. Domāšana par citiem – investīcija al izcili labāmn dividendēm. Un arī patīkamāka.

14 02 2007
zemene

es palabošu pati sevi- ir jādomā par citiem, jādomā par to, kā citus izmantot savā labā

15 02 2007
Crystalline

Opā! Interesanti… Es gan domāju, ka psiholoģiskajās spēlītēs lomas mainās ātri vien. Vakar uzbrucējs, šodien upuris, rīt, iespējams, jau glābējs. Reti, kad var kādu izmantot vienvirziena kustībā. Tas tiek iznīcināts jau saknē. Daudz labāk, ja pastāv simbioze. :)
P.S. Kas notiek, ja iekrīti mīlestības fāzē? O_O

15 02 2007
Shadowbird

Crystalline: Vienā vārdā – mēsli. More often than not. :\

P.S. Tā ir atbilde uz tavu P.S. :)

Komentēt

