A vot sagribējās

5 02 2007

Šogad

Melnais asfalts aizvietos sniegu,
Svētku egles vietā būs roze,
Tavu līksmību noēdīs skumjas,
Pat sveicieni svētkos būs lieki.

Tu dievini svētkus,
Bet kāpēc tad tā?
Kas šogad ir savādāk?
Kas ir ne tā?

Tu domā, ka mīli,
Bet šaubies par to,
Tu brīnumu gaidi,
Bet neredzi to.

Tu centies būt cēls
Un ziedoties viņai,
Bet viņai ir cits,
Un viņa mīl tevi.

Te iejaucas ģeometrija- trijstūru teorēmas:
Tev viņa patīk, un tu viņai arī,
Bet viņai ir cits, tad kas te var būt?
Jūs vienkārši šogad svinēsiet kopā.


Darbības

Information

11 responses

7 02 2007
crecker

Beigas labākās!!!;))
Iinteresanti.

7 02 2007
simbel

Hmmm… un ja pēc Pitagora.. :)

8 02 2007
Shadowbird

Mani neaizķēra.

8 02 2007
rookytis (slimmnīcā)

mani aizķēra.

8 02 2007
rookytis (slimmnīcā)

(nenoturējos… bet toties es esmu labs apmeklētājs)…

kas tas par kliedzienu?
aizlauztas sirds un pusapziņas dumpis?
nē, tikai nakts un kāds rumpis
ak jel saki
kādēļ es šajā bezcerībā mests
kā jūrā sāļrūgtā
nāves jūrā
par plosītu upuri
pasaules bezmērķigajiem smiekliem
nē, jums nav taisnība
sasodīts.
nē: SASODĪTS!
SUPERSASODĪTS



CAPSLOCK.

8 02 2007
Shadowbird

@rookytis (slimmnīcā): Uj, kā aizķēra, jo īpaši beigas. :D

9 02 2007
rūķītis sūdiņš

Es esmu tavs tramvajs
Tu esi man sliede
Es – tava kāpa
Tu – mana priede
Es esmu tev upe
Tu esi man krasti
Es saku “Mīla!”
Tu saki “prasti…”
Es esmu bodnieks
Tu esi lafka
Es tā kā trakais
Tu – mana sprafka
Es – ašā līdaka
Tu – asais āķis
Tu – pilsētas gudrā
Es – lauku pāķis
Tu esi man upe
Es – pāri prāmis
Tu esi glezna
Es tevīm – rāmis
Tu – mana apakša
Es – tava virsa
Tu mana priekšpuse
Es – tava

Bļe nu pilnīgi šreijā kaukur aizgāja, bet varbūt tāpēc, ka vēls…

9 02 2007
zemene

bet bļe labi ir xD

9 02 2007
Green

pēdējaie divi komentāri vienkārši, bļe, iespārda XD

10 02 2007
Mfz

Gaidu, kad piepildīsies pirmā pirmā panta pirmā rinda… :)

Naks pavasaris,
Maikls klibot saks,
Pēc vasaras,
tas pat “buhāt” sāks :)

11 02 2007
KAc

par tramvaju un sliedi patika :D

Komentēt

