(Atkal) princips

29 01 2007

Nē, ar mani nekas nav noticis, t.i., vēl esmu dzīva, kaut cik. Par darba daudzumu nesūdzos, bet tas tā. Iemēģināju sniegu, secināju, ka mana piku mešanas precizitāte nav uzlabojusies. Joprojām nīstu RS, kuras dēļ man -15 grādu salā 25min jāstāv pieturā, jo autobusam labpatikās neatbraukt. Un Skype smailijs (happy) izskatās baisi slimīgi xD

Izklaidei stāstiņš iz dzīves. Angļu literatūra, pirms nedēļas rakstījām k/d par Bronte sisters.
– Skolotāj, jūs darbus izlabojāt?
– Ai, nē, ziniet, es izlaboju tikai a klasei, jo brīvdienās Valmierā bija tāds un tāds pasākums, kurā es gribēju būt.

Forši, man tikai rodas jautājums, vai es varu nepildīt mājasdarbus, ja man tobrīd gribas atrasties kaut kur citur? (Jā, es saprotu, ka viņas pienākumos neietilpst izlabot darbus uz tādu un tādu stundu, bet visa lieta ir principā, nav jābļaustās apkārt ar “man gribas”, jo arī man daudz gribas un varbūt ne tuvu to, ko es daru)


Darbības

Information

13 responses

29 01 2007
Green

RS kā parasti smagi iesako, bet tev jau nav daudz palicis…i hope :)

30 01 2007
Shadowbird

Ir darbi, kuriem ir termiņš, un ir tādi, kuriem nav (vai arī ir ļoti ilgs/nenoteikts). Pieļauju, ka tā pati skolotāja sagatavošanos stundai (teiksim, kontroldarba jautājmu sastādīšanu) gan neatliktu pasākuma dēļ.

30 01 2007
Zandis

Zemene mirst?

30 01 2007
Green

Nē :D Viņa pāriet uz personīgo transportu :D

30 01 2007
Gastonz

Un ko tad Tev gribas? :D

31 01 2007
zemene

Kapēc tu jautā, ja tev patiesībā tas uztrauc tik, cik melns aiz naga?

31 01 2007
Gastonz

Kas Zemenes jaunkundzei liek domāt, ka man tas tik, cik melns aiz naga?
P.S. Man mels aiz naga nemaz nav, jo es nespēju sevi atradināt no nagu graušanas… :/

1 02 2007
lalala

ar tiem labošanas ātrumiem –> mums vienmēr jauki atrunājas, ka viņiem par to labošanu nemaksājot. tāpēc labos tad, kad gribēs. lūk tā!

3 02 2007
rookytis

Bet kā beidzās “Baltic Cup”

3 02 2007
simbel

Tātad ne visai laba skolotāja.

4 02 2007
zemene

pakāsu 4:3
:@ tizlene koroče

5 02 2007
Shadowbird

zemene: Ja tu uzvarētu ar 1 punkta pārsvaru, uzskatītu savu pretinieci par tizleni?

5 02 2007
rookytis

Muhammad Ali bija riktīgi labs džeks, ar talantu ne vien kauties, bet arī acumirklī sacerēt visādas figņas.

Kad viņam prasīja “cik raundi varētu būt jūsu cīņai ar Doug Jones”, viņš tieši pie mikrofona deva vaļā:

“Jones like to mix
So I’ll let it go six
If he talks jive
I’ll cut it to five
And if he talks some more
I ‘ll cut it to four
And if he talks ‘out me
I’ll cut it to three
And if that don’t do
I’ll ciu it to two
And if you want some fun
I ‘ll cut it to one
And if he don’t want to fight
He can stay home at night”

Komentēt

