Kas es esmu?!?

8 01 2007

Nu tā, mīļie draugi, es skatos jums visiem ir tuva idiotisma tēma. Pirmkārt, iesaku noskatīties “Idiocracy”. Tas ir pirmais solis, kas varbūt kādu motivēs uz pašizaugsmi, un arī daļēji pierāda manu skatījumu uz idiotu daudzumu pasaulē.

Vēl šo rakstu uzrakstīt mani motivēja fag komentārs: “ja es uzvedos kā idiots, tad tas nozīmē, ka arī esmu idiots?”. Un tātad – šodienas jautājums skan šādi: vai es esmu idiots? Tūlīt ar vienkārša testiņa palīdzību varēs iegūt atbildi uz šo jautājumu, kas noteikti nodarbina katru no mums. (es zinu, ka es atkārtojos, bet šī ir mūžīgi aktuālā tēma)

Jautājumi būtu šādi: (uz katru jāatbild 30 sec laikā, atbildes vēlams pierakstīt, jo jūs taču negribat šmaukties, vai ne??)

 1. Profesors liekas gulēt astoņos vakarā un modinātāju uzliek uz deviņiem. Cik ilgi profesors gulēs?
2. Vai vīrietis var apprecēties ar savas atraitnes māsu?
3. Vai Austrālijā ir 7. novembris?
4. Saimniekam bija 10 aitas, visas, izņemot deviņas, nomira. Cik aitu palika?
5. Tu esi lidmašīnas pilots, kura lido no Havanas uz Rīgu. Ceļā ir divas nosēšanās Alžīrijā. Cik gadu ir pilotam?
6. Parasti mēnesis beidzas 30. vai 31. datumā. Kādā mēnesī ir 28. datums?
7. Tu ienāc mazpazīstamā tumšā istabā. Tajā atrodas divas lampas: gāzes un benzīna. Ko tu aizdegsi vispirms?
8. Vilciens brauc no Rīgas uz Liepāju, bet otrs no Liepājas uz Rīgu. Abi vilcieni izbrauc vienā laikā, bet pirmā vilciena ātrums ir trīsreiz lielāks par otrā vilciena ātrumu. Kurš no vilcieniem satikšanās brīdī būs tālāk no Rīgas?
9. Tēvs un dēls cieš katastrofā. Tēvs slimnīcā mirst. Pie dēla palātā pienāk ķirurgs un, uz viņu rādot, saka: “Tas ir mans dēls.” Vai ķirurga sacītais var būt taisnība?
10. Arheologi ir atraduši monētu, kura datēta ar 35. gadu pirms mūsu ēras. Vai tas ir iespējams?
11. Nūju vajag sazāģēt 12 daļās. Cik vietās vajadzēs zāģēt?
12. Rokām ir desmit pirkstu? Cik pirkstu ir 10 rokām?
13. Cik zvēru Noass paņēma savā šķirstā?
14. Ārsts slimniekam izrakstīja trīs injekcijas pa reizei katru pusstundu. Cik ilgs laiks paies, lai izdarītu visas injekcijas?
15. Cik ciparu 9 ir skaitļu rindā no 1 līdz 100?
16. Vientuļš naktssargs nomira dienā. Vai viņam dos pensiju?
17. Dega septiņas sveces. Trīs nodzisa. Cik sveču palika?
18. Ķieģelis sver vienu kilogramu plus vienu pusķieģeli. Cik sver ķieģelis?
19. Zem kāda krūma zaķis sēž lietus laikā?

Atbildes
Vai es esmu idiots? (kļūdu skaits)

Un es jau paredzu, ka neviena idiota te nebūs, jo tests ir stulbs, un arī skala pieļauj daudz kļūdu, tapēc tas nenozīmē, ka patiesībā TU neesi tas, par ko es varbūt tevi uzskatu :P


Darbības

Information

15 responses

9 01 2007
wannabe

Galīgi līks tests.

9 01 2007
wannabe

Starp citu, atbilde uz 15 jautājumu ir 19, nevis 20.

9 01 2007
mathcore

“Ķieģelis sver vienu kilogramu plus vienu pusķieģeli.” – pēc teksta iznāk, ka ķieģelis (x) sver 1kg + 1/2x. tātad ķieģelis (x) sver (=) 2kg. kad runa ir par idiotismu, tad vēlams būt precīzam, jo neviens negrib būt idiots tikai kļūdas vai pārpratuma pēc.

9 01 2007
nombre

iespaidojies no filmas, un taisiisi gudrus beernus? :D

9 01 2007
Shadowbird

Man nekādus testus nevajag, es tāpat varu pateikt, kurš ir un kurš nav idiots (arī par sevi).

9 01 2007
simbel

Kur tu tādus draņķus izroc? :D

9 01 2007
crecker

YEeee.Es esmu idiote!!;DD

9 01 2007
zemene

So, sāksim manu plašo atbilžu maratonu.

wannabe, nav 19, ir 20: 9, 19, 29, 39, 49, 59, 69, 79, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99. Šeit ir 19 skaitļi, bet skaitlī 99 ir divi cipari 9, tātad atbilde ir 20.

mathcore, vopšem tā. Ķieģelis sver vienu kilogramu plus vienu pusķieģeli tu vari uzmest sev uz galvas, jo atbilde ir viens. :D

simbel, šito draņķi pirmo reizi žurnālā uzraku, bet netā arī var atrast :D

Shadowbird, ja? Es gan tā nevaru, eju uz ielas klāt un dodu pildīt šito testu visiem.

nombre, cik nu gudri, aber smēķēt un dzerstīties, stāvoklī esot, es netaisos, tā kā degradējušies viņi jau nu noteikti nebūs :) un – bērnu intelekta pakāpe ir atkarīga ne tikai no iedzimtības (man ar to viss ir vairāk kā labi), bet arī no audzināšanas :)

9 01 2007
wannabe

Eh. Tā ir, kad kārtīgi nepaskatās uz jautājumu.

10 01 2007
pusķieģelis

pret tik dzelžainu loģiku esmu bezspēcīgs (idiots). ja viens, tad viens.

12 01 2007
sindromz

“idiots” – tā ir diagnoze. Varbūt sauksim viens otru vienkārši par intelektuāli mazattīstītiem, ja vien kādam nav ārsta diploms kabatā? [btw, tiem jautājumiem jau ir gara & sirma bārda]

13 01 2007
rūķītis sūdiņš

labi, atzīšos. es esmu tas, kas apmēram astoņas dienā rada sajūtu, ka visi pasaulē ir idioti, izņemot to fruktu, kam es šo sajūtu radu. tas man tāds hobijs, brīvajā laikā no dienvidparka.

14 01 2007
fag

Ķieģelis sver 2kg, zemene :)

29 07 2007
beaate

nee es jau neteikshu ka skaitlji 9 no 1-100 ir taikai 1.. :D
ja raxtiic, ka kjiegelis sver 1kg..tad kaa var iznaakt 2?? :D

29 07 2007
beaate

tb ciperi…

Komentēt

