Patīkami

31 12 2006

Es protu vienu lietu (patiesībā vairākas, bet šoreiz tikai par šo), man viņa sanāk neapzināti un ne vienmēr. Tas, patiesībā, ir diezgan pretīgi un nepatīkami, un es laikam nezinu nevienu citu cilvēku, kurš man būtu pateicis, ka viņš var izdarīt to pašu. Es varu ieelpot ar aci. Es zinu, tas skan slimi un nereāli, bet dažreiz man tā gadās. Tad es jūtu, kā ieelpotais gaiss paspraucas garām acābolam, viņu nedaudz kutinot un radot kņudoņu, ļoti patīkami.


Darbības

Information

5 responses

1 01 2007
Green

eh, es varu tikai izelpot tādā veidā :( XD

3 01 2007
are

Es gan parasti izmantoju padusi.. LOL

5 01 2007
fag

neuztraucies, tu neesi vienīgā, btw, man šķiet, ka kaut kad skatījos pārraidi par ginesa rekordiem, kur ļaudis šļakstīja pienu vai citu šķidrumu no acs, cenšoties viens otru pārspēt tālumā.

5 01 2007
pm

Slēptie talanti :D

5 01 2007
Shadowbird

Ja vien tas gaiss nenonāk plaušās, tā nav elpošana. Gaisu var dabūt laukā arī caur dibenu, bet tāpēc jau to nesauc par izelpu… ;)

Komentēt

