Tā es domāju

19 12 2006

Man ir pārāk daudz domu, bet bezjēdzīgi būtu tās visas šeit rakstīt, ne kāds sapratīs, par ko es runāju, ne arī vēlēsies lasīt kaut kādus domu samurgojumus, kas man pēkšņā jūtu vai vēl sazin kāda stāvokļa uzplūdumā ienākušas prātā.

Man pašai riebjas lasīt, kad kāds uzraksta kaut ko galīgi nesaprotamu, cilvēkam no malas tas lietas bezjēdzīgs, kaut gan pašam autoram, saprotams, teksts ir ārkārtīgi nozīmīgs. Loģiski, ka autors jūtas gandarīts par labu rakstu, viņš/viņa ir izteicis savu sāpi – to, kas viņu tobrīd nodarbina un neļauj dzīvot tālāk mierīgu dzīvi – tas jau nekas, ka neviens nesaprot, par ko patiesībā ir runa, kaut gan izliekas par baigajiem ģēnijiem: “Jā, es tevi saprotu.” Patiesība ir tāda, ka ne velna neviens nesaprot. Autors brīnās, ka neviens neuztver viņaprāt tik skaidri un nepārprotami izteikto domu, bet reizē arī neielaižas tuvākos problēmas izskaidrojumos. Šeit arī rodas problēma – autors pasaka vienu, lasītājs saprot otru, tas ir, būtībā nesaprot absolūti neko, meklējot jēgu bezjēdzīgajā un tikai autoram saprotamajā tekstā, kas iederas kategorijā “rakstu, par ko gribu, ja nepatīk – nelasi”. Drīzāk derētu rakstīt: “nelasi- jo tu tāpat nesapratīsi”. Un jēga?

Jēgas nav. Absolūti nekādas. Tieši tāpēc, ka vieta šādiem tekstiem ir uz papīra, autora personīgaja dienasgrāmatā vai failā dziļi nobāztā hidden folderītī.

Man vienkārši parādījies vairāk brīva laika, kuru es aizpildu ar grāmatu lasīšanu. Un tagad cenšos izlikties gudra.


Darbības

Information

6 responses

19 12 2006
nombre

par to domu uzplūdu drukāšānu tā ir… uzdrukā, un neviens nesaprot.. ir ir…

19 12 2006
Mfz

Sviestu lejam sviesta ciba :) Vismaz neviens neredz :D

19 12 2006
simbel

Ir jau tiesa… es parasti cenšos izbraukt pa vidu starp personīgo un vispārīgo :)

21 12 2006
Crystalline

Es raxtu vnk, to ko gribu. Un man pilnīgi pofigi, lasa to kāds vai ne, saprot-nesaprot un vēl jo vairāk vienalga, vai kādam tas patīk. Jo, dzīvē tā jau daudz ko nedrīxt. Pietam nevienam nekas netiek uzspiests. Un vēl man pašai bieži nepatīk pliekani, vnk raxti ar 2-3 teikumiem, kuros ir atstāsts. Cilvēx ir domājoša un jūtoša būtne. Tad kāpēc jāizliekas tik aprobežotai, ka ne izvērtēt, ne izteikt domu nevar?

23 12 2006
c

lai arī tu runā par bezjēdzību, tas, ko tu saki, tomēr ir ļoti jēgpilni. patiešām.

26 12 2006
Shadowbird

Problēma parādās tad, kad autors neielaižas paskaidrojumos. Līdz tam ir vnk intereses kāpinātājs/atsitējs jeb reklāma. Aicinājums, teiksim.

Komentēt

