Drīz būs…

19 12 2006

… Ziemassvētki.

Un šogad man nav absolūti nekādas Ziemassvētku sajūtas, varbūt, ka nevajag arī, galva visādām citām lietām piebāzta, arī ar to, ko nu katram lai dāvina. Principā laba doma ir uz nedēļu sastrīdēties ar lielāko daļu draugu, lai mazāk dāvanu jāpērk, un pēc jaunā gada atkal izlīgt. Ļauni, bet taupīgi un parocīgi.

Šogad pat neaizgāju uz skolas Ziemassvētku balli (visādu iemeslu dēļ), kaut arī es dievinu balles… Kas tas par izgājienu?

Pat sniedziņš parādījies. Gāju nodot zābakus remontā, apsnigu ar kārīgu sniega kārtu, pievērsos domāšanai un vienatnes baudīšanai sniega apskāvienos.

Un vēl – man nepietika, ka vakar vakarā pierijos ar piparkūkām līdz nelabumam, man vajadzēja to atkārtot arī šodien pa dienu. Man šķiet, ka vēl joprojām jūtu tās nolādētās piparkūkas kaut kur kuņģī. Lieki piebilst, kādas izjūtas mani pārņem ieraugot jaukos, brūnos cepumiņus. Nu, vai nav lieliski?


Darbības

Information

4 responses

19 12 2006
danils

Neticami! Es tikai tikko uzrakstīju postu ar šo nosaukumu “drīz būs”. Es tikai šodien sāku šo blogu :)

19 12 2006
Archijs

Šogad pat neaizgāju uz skolas Ziemassvētku balli (visādu iemeslu dēļ), kaut arī es dievinu balles… Kas tas par izgājienu?

Mīlestība!

19 12 2006
Mfz

Šogad īsti svētku sajūtas nav, precīzāk negribās vispār neko, lielākā dāvana būt pamosties bez ģipša un brīvi pārvietoties iespēju. Tas arī viss. Nekādus krutos mac book pro un citus stuff negribu redzēt. Aizslēgšu durvis un nevienu nelaidīšu pie sevis.

19 12 2006
kariina

mm kārīgs sniegs? izklausās labi. :))
abet tā nolādēšana tev toč no manis pielipusi:D es arī visu nolādēju:D

Komentēt

