Bioloģija un transports

8 12 2006

Vakar biju bioloģijas olimpiādē. Nez kādēļ man ir tādas aizdomas, ka nebiju pārāk labi gatavojusies.. Bet nu darbs izpildīts – tukšo lauku aizpildīšanā ielietota universālā improvizācijas metode :D

P.S. Braucu uz treniņu, trolejbuss uz parku brauc. Iekāpj kaut kāda rus speaking тетька, konduktors šamējai saka: “Trolejbuss brauc uz parku Jelgavas ielā.” Uz ko viņa pārjautā: “В Елгаву?”. Es jau nu nesmejos xD

P.P.S. RS sucks. Vienu dienu, no rīta braucot uz skolu, autobuss manā pieturā neapstājās, kaut gan es biju uzspiedusi podziņu. Pēc pāris dienām, kad braucu uz olimpiādi un kārtīgi visu izskaitļoju, uz kuru autobusu jāiet, tas, protams, neatbrauca. Labi, ka nebija pārāk daudz korķu un es paspēju laikā, nācās tikai “nedaudz” pastāvēt un pasalt pieturā, gaidot nākošo autobusu, tā kādu pusstundiņu. Nez vai zemāk par zemi godājamā RS jau sākusi samazināt reisu skaitu?


Darbības

Information

3 responses

8 12 2006
pm

Cerams, ka universālā improvizācijas metode man šodien būs palīdzējusi.

9 12 2006
Raikons

Tu varbūt biji manā, Rīgas 84. vidusskolā?

9 12 2006
zemene

Imantas vidusskolā

Komentēt

