Find yourself

5 12 2006

Man kauns, jo es to dabūju tur, interesanti, vai atbilst patiesībai, jo, kaut arī neticu horoskopiem kā tādiem, pieļauju, ka konkrētu zīmju īpašniekiem varētu būt kaut kas kopīgs raksturā.

Uzreiz pēc…

Auns: “Ok. . . Aiziet pa jaunam!”
Vērsis: “Est gribu! Padod man picu!”
Dvīnis: “Kur ir TV pults?”
Vēzis: “Kad mēs precēsimies?”
Lauva: “Es taču biju lielisks( – a)?”
Jaunava: “Paga, es apskatīšu palagu.”
Svari: “Ja Tev patika, tad man arī patika.”
Skorpions: “Nu, tagad laikam Tevi var atsiet.”
Strēlnieks: “Nezvani man, es pats( – i) piezvanīšu.”
Mežāzis: “Tev ir vizītkarte?”
Ūdensvīrs: “Ēe, bet tagad pamēģinam bez drēbēm!”
Zivis: “Tad kā, Tu saki, Tevi sauc?”

Es pēc horoskopa esmu Auns :D


Darbības

Information

8 responses

5 12 2006
crecker

njāā.tas jau nekas ka manā blogā šitas pac rakstīc…khhmm..khhmm..
;DD

5 12 2006
zemene

Vai man būtu jālasa visi pasaules blogi?

5 12 2006
Shadowbird

Zemene: Nē, tikai lauvas Crecker-a. ;)

6 12 2006
crecker

lab,laab.tas nekaas;DD taps piedoots;))

6 12 2006
Mfz

Kad mēs precēsimies? :) Es pēc horoskopa vēzis :D Atbilstoši :D :D :D

6 12 2006
keksuss

Dvīnis: “Kur ir TV pults?”
Garām… Ne tuvu! :D

9 12 2006
woozers

Jaunavas kometārs r0x

10 12 2006
Crystalline

Par mani 95% taisnība… :D Reti kam veicas mani noķert. Parasti es pati uzrodos, kad ir laiks. :)

Komentēt

