Mani draugi

29 11 2006

* Viņiem ļoti kut.

* Viņš vēl joprojām staigā zandalēs, man salst arī zabakos, bet viņam ir labi

* Viņš dabūja no viņa 7 vienādas pildspalvas, jo palūdza. Es dabūju 3, viņa arī trīs.

* Viņš apjautājās: “Vai tad zeķubikses ir jāmazgā?” Bet redz kā, ir gan jāmazgā.

* Viņa atkal teica, ka mēs atnesām pārāk daudz ēdiena, bet beigās pāri nekas nepalika, dažiem pat pietrūka.

* Viņa liek savu telefonu maciņā, lai nenoskrāpējas. Mans gan vairs neizskatās pārāk pievilcīgs.

* Viņam vienmēr ir baigās idejas.

* Viņš teica, ka vairāk nav perverss. Es sāku domāt, vai šī īpašība var pāriet no viena cilvēka pie otra bieži kontaktējoties, ja tā ir, tad …

Tādi viņi ir. Manējie. Vislabākie, kaut arī dažreiz spējīgi mani novest. :)

Es? Es mēdzu mazgāt veļu pus trijos naktī un vakar uzvedos atbaidoši, publiski atvainojos. :)


Darbības

Information

6 responses

30 11 2006
Ray

Es pat atpazinu sevi :D

30 11 2006
Crystalline

Man kā parasti DAFIGA komentāru, jo, zini… ja ne pēdējie vārdi (bez *), texts lasījās, kā NOLIKUms. :D
Ko lai dara, ja we are different, completely… :D Friends… ;)

30 11 2006
Green

jēj, es ar sevi spēju atpazīt :D

1 12 2006
Raikons

ļoti kut… manā draugu lokā tādu draugi ir pārāk daudz, vislabāk – ka man nekut :D

1 12 2006
Green

ar tādiem draugiem kā mēs, kuram gan ir vajadzīgi ienaidnieki? xD

4 12 2006
Shadowbird

Green: A kuram vispār ir vajadzīgi ienaidnieki? :)

Komentēt

