X = nezināmais

17 11 2006

Šodien sportā turpinājās pagājušajā stundā iesāktās mērīšanas. Viņiem tur kaut kāds eksperiments vai kaut kas tāds. Mērīja augumu, garumu sēdus, svaru, šodien – kāju garumu, roku garumu, vidukļa un krūšu apkārtmēru.

Kājas man normālas, abas vienāda garuma, zato kreisā roka par 1 cm īsāka kā labā O_o. Augums 163,5 cm, which means that heels are my best friends ;) Svars ir konfidenciāla informācija, bet esmu novērojusi, ka dienas garumā tas svārstās par aptuveni kg, nu anyway pēdējās divās nedēļas ir aptuveni -4 kg, tagad galvenais visu neielaist.

K. bija šokā, ka viņai krūšu apkārtmērs bija tikai 85cm, jo mājās viņai bija par 6cm vairāk. M. ar’ bija mazāk par 90, kaut gan vizuāli neizskatās, jo meitenes apģērbā to ļoti akcentē, tāpat I. bija tikai 88, kā tā? Pārējos nedzirdēju, bet pati šajā ziņā jūtos kruta. Atnācu mājās pārmērīju, ziniet, arī bija par 6cm vairāk kā skolā, praktikante laikam nepareizajā vietā mēra :)

Kopumā runājot par visiem šitiem 90-60-90, Zemenes jaunkundze arī šajā sakarā ir ārpus rāmjiem, kā saka, “хорошего человека должно быть много” un “paēdis cilvēks – laimīgs cilvēks” :) Toties cik proporcionāli: 90+x; 60+2x; 90+x. X, protams, paliek kā nezināmais :)

Darbības

Information

8 responses

17 11 2006
Crystalline

Puiši uz kauliem nekrīt. :D Un vēl… Svaram nav nozīmes, visu izšķir cilvēka raxturs, darbi un attieksme pret sevi, pasauli un cilvēkiem. Ar to tev viss štokos! ;)

18 11 2006
dabbler

vai nu es slikti lasīju vai arī x=4cm
es ar aceros kā mēs mērījāmies pirms 3 gadiem.. jam, tie tik bija laiki :/

18 11 2006
zemene

nope, x nav 4

18 11 2006
Ray

Es saku ka x = 2 (aptuveni) :D

18 11 2006
Gastonz

Ka tik ir kur ieķerties :D

18 11 2006
Bugacis

Rays atlavas tik precizu skaitli nosaukt, ka liekas bus nomerijis :D

19 11 2006
zemene

ir vairāk par 2 un arī vairāk par 4 :)

un, ray, pa kuru laiku tu mani esi nomērījis? :D

21 11 2006
Shadowbird

Tad paliek tikai viens variants: x = 30 miljoni. Iegādājies savu pasta indeksu, vairākus rokaspulksteņus (katru savai laika joslai), bumerangu jostas uzvilkšanai, un visu pārējo komplektu.

Zb. tā svarošanās. Man laikam būtu jābūt priecīgam, ka, mērot pēc kaut kādas sieviešu tabulas, ko kaut kad uzraku māsas (vai mātes) žurnālā, mans svars ir 10 kg zem normas priekš mana auguma.

Un jebkura cilvēka – kā sievietes, tā vīrieša – labizskatība ir atkarīga nevis no svara, bet gan no tā, kā tas izdalīts pa ķermeni. Tā kā kilogrami vieni paši neizsaka absolūti neko.

Un on 90-60-90 man jau izdzirdot šermuļi metās. Bet nu labi – ko tad es, lai jau sievišķi moca sevi, ja grib, es tikmēr pieturēšos pie skaistu sieviešu baudīšanas. :)

Komentēt

