Nopietnā saruna

17 11 2006

Šodien man bija ļoti nopietnā saruna ar klases audzinātāju, kura teica, ka esmu ļoti mainījusies, kopš vasaras noslēgusies sevī, neizrādu savas emocijas, kaut kādi klasesbiedri ir par mani sūdzējušies (cilvēkiem laikam nepatīk mana ironija un dažkārt ļaunā izturēšanās un jociņi :D), vot, viņa man centās palīdzēt, deva padomus, teica, ka man viss ir gudra, simpātiska (khe lol), bet man tikai biežāk jāsmaida un jāatveras, un tad viss būs štokos. Vai tiešām? :) Bet nu ok, sāku biežās smiadīšanas kursu.

Ā, zinu, kāpēc tagad mazāk smaidu, tapēc ka visi vienmēr piekasās ar jautājumiem par to, kāpēc smaidu, lūk. Vai tad cilvēks nevar smaidīt tāpat vien?

:)

:)     (:

(:     :)     (:

(:     :)     (:      :)

Darbības

Information

4 responses

17 11 2006
Crystalline

Var gan. VAJAG! Vnk vajag smaidīt… Ar mani parasti otrādi. Visi nāk un prasa, kāpēc tik drūma, vai arī satiekot saka: “PASMAIDI! O, tā jau daudz labāk! Paskat, cik smuka uzreiz!” :DDD LOL :/

17 11 2006
simbel

AUDZinātāja, khē :) Nu šo… smaidi vesela!

18 11 2006
Mfz

Mani parasti iztaujā, kāpēc es tāds drūms… Bet man kaut kā neceļas smaidīt kaut kur esot, tad jau jādomā, ko cilvēks sagrauzies vai savilcies :D

21 11 2006
Shadowbird

Smaids ir smuks, jo tā forma atgādina ceturto daļu (vai pusi, atkarībā cik liels) sievietes krūts formas. :D

Nevis smaidīt vajag mācīt, bet laimīgam būt. Un tad arī smaids neizpaliks, turklāt pats no sevis.

Komentēt

