Need help

15 11 2006

Un tātad – nākošais jautājums skan šādi: durt vai nedurt?

Option A: es izduru ausis
Option B: es neizduru ausis

Ko es iegūstu?
Vizuālā ziņā, manuprāt, diezgan pievilcīgi izskatās.
Nebūs ar nožēlu jānoskatās uz daiļo auskaru kalniem veikalos, domājot, ka es neko no tā nevaru nopirkt, jo nav tādas vajadzības.

Ko es zaudēju?
Sekoju default(ajai) masai, sākot līdzināties visiem.
Probably vēl mīnus dažas minūtes taisīšanās procesā, kas paietu auskaru sakaņošanai ar apģērbu un citām rotaslietām (vai arī tomēr nē..)
Vēl viens naudas tērēšanas virziens.

Īsti nezinu, kur pielikt to, ka uz svētkiem garantētā dāvana no daudziem būtu auskari.

So, option A or option B?


Darbības

Information

10 responses

15 11 2006
John Confidence

Es domāju, ka izdur… tad būs papildus opcijas like: “Hmm, likt šodien auskarus vai nē?! A davai, ka šodien nelikšu.”

15 11 2006
Gastonz

Viennozīmīgi dur.. ;) Tiaki īsti nemāku izskaidrot kāpēc :D

16 11 2006
Bārbijs

Dur, dzīvē noderēs.
Kaut vai uz oficiālām ballēm, kur vakarkleitai japieskaņo auskari, ieskatīsies iespaidīgāk.

16 11 2006
nuucha

it your choice! :)

16 11 2006
simbel

Nezinu, man auskari ir jau veselu mūžību.. ir arī izveidojusies jau pārdesmit pāru kolekcija – auskari ir forša padarīšana! Tikpat kā vienīgās rotaslietas, ko nēsāju.
A varbūt tev vajag izlozes metodi? :P
Katrā ziņā esmu par auskariem. Nedomāju, ka šis būtu sekošanas masai gadījums – masai var drīzāk vilkties pakaļ ar auskaru modes ievērošanu, nevis duršanu/neduršanu :)

16 11 2006
kariina

tu vēl šaubies?? akjel protams DUR
100%DUR
DUR uzreiz trīs. četrus. piecus.
daudz caurumu.. kas varbūt skaistāks.
kādi zaudējumi?? nauda? davaj es tev izduršu. daudz..

16 11 2006
lalala

DURT!!
pat iedomāties nevari, kāds kaifs, kad citi sajūsminās, cik tev skaisti auskari, kā tev tie piestāv un tā tālāk… nu ja, apmēram – kas var būt sievišķīgāks par auskariem. ;)

16 11 2006
plastiliins

Man taada pati probleema – durt vai nedurt :D?!

17 11 2006
msmarii

Dur, bet pārliecinies, ka adata dezinficēta :) Pie tam ir vēl variants C – izdur, bet ja nepatiks, tad varēsi aizaudzēt (parasti jau vienā nedēļā ir skaidrs patīk vai nē, piestāv vai nē utml. un tad vēl caurums nav aizdzijis un ja auskarus nenēsāsi, aizaugs ciet.

21 11 2006
Shadowbird

#9: +1.

Komentēt

