^_^

4 11 2006

3.novembris un ārā ir tik daudz sniegā kā ziemas vidū. Kā es dievinu laiku, kad ārā paliek tumšs, jo tad visi cilveki sēž siltumā pie saviem TV, un ielas ir gandrīz tukšas. Kad nesnieg sniegs, un sals kož sejas daļā, kas nav paslēpta zem cepures un šalles, un es redzu savu elpu ledusaukstajā gaisā. Kad sniega kupenas apspīd tikai vāja gaisma no lukturiem un visa pilsēta pieder man. Kad es  eju un klausos klusumā, klausos vārdos, kuri ir neizteikti, jo pēc tādiem nav vajadzības. Kad var iekrist kupenā un, guļot uz muguras, skatīties tumšajās debesīs un sajusties kā lidojot. Tā ir ziema, kas man patīk..


Darbības

Information

3 responses

4 11 2006
John Confidence

Nepaies ne cik ilgs laiks, kad Tu teiksi: “Бля, как же ты меня заебала, зима!” :D

4 11 2006
Raikons

žēl, ka tas viss nākošnedēļ zudīs, jo sola līdz pat +10 grādiem…

5 11 2006
Gastonz

No Raikona mutes Dieva ausī… Man nepieciešami + grādi ārā.. lai nokūst sniegs un var vēl pabraukt ar ziemas riepām :)

Komentēt

