That’s sick

1 11 2006

Izdomāju, ka jāuzasina zīmulis, jo bija palicis kaut kāds truls, ka nevienu grafiku neuzzīmēt. Kamēr tīrīju asināmo no visām drazām, atcerējos, ka man bērnībā patika asināt zīmuļus, es pat māsai visus atvilknē atrodamos zīmuļus biju noasinājusi xD Vēl dīvaināk ir tas, ka es secināju, ka man vēl joprojām patīk to darīt xD I know, that’s sick :D

Viss beidzās ar to, ka noasināju visus zīmuļus penālī un organaizerī, kopskaitā sanāca kādi 8. Nez vai man ir asinātājbrāļi un māsas? xD Vai varbūt kādam ir slimākas izpriecas? :D


Darbības

Information

4 responses

1 11 2006
John Confidence

Man liekās, ka tas ir labāk nekā pīpēt! :D

1 11 2006
Gastonz

O, jā! Kuram gan ta snav paticis?
Atceros, ka bērnībā tie zīmuļi vairāk tika nodrāzti kā izrakstīti.. :)

1 11 2006
parrymason

Man gan nepatīk asināt zīmuļus, vienmēr lietoju tikai tos mehāniskos, ar maināmo grafītu. Tracima zīmuļa asināšana ar nazi un zīmuļasināmos vienmēr sanāk nopirkt tādus, kas lauž zīmuli.

1 11 2006
simbel

Man vairāk patīk nevis asināšanas process, bet zīmēšana/rakstīšana ar labi noasinātu, pietiekami mīkstu zīmuli.

Komentēt

