Prom no májám

15 10 2006

nu ko… esmu Niiderlandee :)

par laimi 13.piektdiena izraadiijaas loti veiksmiga, mana lidmasiina veksmiigi noseedaas niiderlandee kopaa ar mani un visu manu bagaazu (vnk atceros savu itaalieti, kasnozaudeeja savu bagaazu, taa gan nebija vinasvana,bet nu tomeer). Puisis, pie kura es dziivoju ir visai jauks, diivaina man likaas vina vaarda izruna, jo to  patiesiibaa izrunaa kaa Juri, tipa krievu Jurij. Peec uzvaarda spriezot vins kaut kaads dizcilttiigs, pie sienas karaajas kaut kaadi dzimtas loceklu vaardi, vecaakais dzimis 1557.gadaa. Maaja liela, vannas istaba vispaar gandriiz vai manas istavbas lielumaa :) Man personiigi iedaliita atseviska istaba, tiesa gan taa ir vina braala istaba, bet nu vins laikam jau te nedzivo taa isti, tikai briivdienaas. Ieliidu vina skapii un man sajuusmu izrausiija krekls vai nezinu kas ar supermena to ziimi :D luuk, kur vins patiesiibaa dziivo :D

 dabas ainava gandriiz taada pati kaa pie mums, nu ir nedaudz liidzenaaks, nav te viniem kalnu. It kaa ir siltaaks, bet, braucot ar skuuteriiti pa nakti, manas kaajas kluva diezgan nejuutiigas, bet nu sega un teeja mani paglaaba no naaves nosalstot :) Fascineejoshaa fraaze, kuri bija gandriiz vai pirmaa, ko pateica Juras maate bija: “You don’t look like on photo”, nezinu tikai, kádá nozímé tas bija domáts. Tagad sézu pie laptopa, skatos uz burvígo ainavu aiz loga, zále zalja, traktors, kaut kur aitinjas un poniji, putninji.. aw so sweet…

Man laikam ar hostu paveicies, citus bez maz vai nekur nelaiz, maajaas jaabut 12 utt. Hmm… tad jau laikam man veicas? :)

Darbības

Information

6 responses

15 10 2006
nuucha

a kādā sakarā tad tu tur esi?

15 10 2006
kariina

haahhaa nav garumzīmju

15 10 2006
Gastonz

Izklausās ka esi iemīlējusies… :D

16 10 2006
Raikons

Redz, cik tev laimīgs tas 13. datums ;)

17 10 2006
lalala

ak vai..
laimīgbērns..
lai veicas TUR turpmāk. :)

p.s. veiksmīgu mājupceļu jau laikus!

19 10 2006
Nettija

Prieks, ka tev tik smuki rudens skrien… :)
P.S. Princesēm pienākas dižciltīgie prinči. ;) :D

Komentēt

