Piektdiena 13.

11 10 2006

… solās būt jauka diena. Nu, vismaz es ceru, ka par godu šādam datumam nekas nenoies greizi..

Pirms neilga laiciņa uz Latviju bija atbraukuši itāļi un nīderlandieši, tad nu piektdien es uz nedēļu braucu uz Nīderlandi. Nē, nebraucu, lidoju. Ņemot vērā to, ka iepriekš lidojusi esmu tikai no kokiem, žogiem, šūpolēm un kaut kādu kukuruzņiku, tad būs man mega notikums. Par lidmašīnas biļeti samaksāts 179.30Ls, tiešais reiss un Amsterdamu, piektdienā, 13.-tajā, KLM – Royal Dutch Airlines :)

So, dzīvošu pie Yoeri van der Kroon’a. Tā kā dzīvo viņš kaut kādā fermveidīgā mājā 35km no pilsētas Cvolles, kur mums it kā viss notiek, tad līdz turienei man būs kopā ar Yoeri jābrauc uz šitā verķa. To un vēl dažas citas lietas es uzzināju no viņa e-pastiem, principā liekas tāds tīri sakarīgs. Mani, protams, nedaudz mulsina viņa 1.88m, un tas, ka viņa pilsētiņā dzīvo 100 cilvēki, bet tas tā :D 70km katru dienu uz tā ūber moča (?) varētu būt aizraujoši :D

Nu, kā saka – see me ;)

Nē nu tomēr ideāla diena pirmajam lidojumam :D

Darbības

Information

9 responses

12 10 2006
Gastonz

Būs vējš matos… rudens ir klāt… P.S. Lai jauks ceļojums… un lai ausis pārāk neaizkrīt pirmajā lidojumā :)

12 10 2006
krizdabz

Hmm.. Cvolle, saki? Es pirms dažiem gadiem ari biju Niderlandē.. Un dzīvojos pilseetinjaa ar nosaukumu Zvolle.. Vai taa nav viena un taa pati? :)

12 10 2006
Netty

Zemenīt, man tevis jau trūkst! :~(
Lai tev uber-mega-super-cool ceļojums. Bildē un filmē daudz, lai varētu stāstīt kā gāja ar visiem specefektiem. Mēs domās būt ar tev! Don’t worry! Viss būs čikiniekā! :D

12 10 2006
Green

hmm, man sešas dienas atpakaļ pareģoja, ka rīt es miršu, un ka nav jēgas meklēt mazas meitenītes, kas ir noslēpušās akās :D

12 10 2006
zemene

krizdabz, ir, ir ;)

12 10 2006
lalala

vēl ir kaut kāds joks, ka, saskaitot rītdienas datuma visus ciparus kopā, iznākot kaut kāds nebūt velna ducis. ak, un tāda sakritība pēdējo reizi bijusi.. ēmm.. viduslaikos?

bet lai vai kā.. lai labi lidojas un dzīvojas! ;)

12 10 2006
Raikons

Veiksmīgu ceļojumu…. un tik mazāk tici tiem cipariem, viņi mēdz būt veiksmīgi ar… man brauciens uz norvēģiju izmaksāja 9ls :D

13 10 2006
0nkulis

verķis izskatās dikti laps

15 10 2006
krizdabz

Forši.. bija jauka pilsētiņa. Mēs dzīvojām kautkādā klosterī, kas pie kautkādas dikti lielas un skaistas baznīcas [atceros tikai to, ka pie mums Latvijā, tāda stila ēku nav]. Viss kā grāmatās aprakstīts. Tur pat dārziņš mazs, kuram apkārt baznīcas augstie mūri un nekādu pilsētas trokšņu. Sajutos kā viduslaiku mūks, kas dārzā skaita lūgšanas un domā lielo domu.. :) Lai veicas! :)

Komentēt

