Rudens depresija?

27 09 2006

Oficiāli jau ir iestājies rudens. Pa galvu maisās rudenīgas domas, un rudenīgais vējš izpūš pēdējās saprāta paliekas no veidojuma, kas tiek dēvēts par galvu.

Es jūtos tik piekususi no visa, šī rutīna – katru dienu viens un tas pats – padara mani vienkārši traku. Gribas kaut ko jaunu, neparastu, gribas kaut ko mainīt, bet mainīt nav ko, ja arī ir – tad neko mainīt vienkārši nedrīkst. Tik ļoti gribas visu atstāt, iespļaut sejā kādam vai visiem: liekuļiem, meļiem, vienkārši visiem cilvēkiem, vienalga, ka viņi man neko nav izdarījuši. Tā gribas aizbēgt un atstāt visu aiz muguras, iesēsties lidmašīnā un aizlidot kaut kur, bezrūpīgi pavadot mēnesi bez rūpēm un uztraukuma par nepadarīto darbu.

Bet es zinu, ka nedrīkst. Ne-drīkst, ne-var, ne-tev, ne-kad, ne, ne.. Bet man nepietiek laika, ne laika miegam, ne laika sev pašai, es nevaru ģerbties tā, kā man patīk, jo no rīta nav laika ilgi taisīties, tāpēc, ka katra minūte miega jau ir no svara. Varbūt mana problēma it tajā, ka esmu pārāk apzinīga? Vai arī vienkārši pārvērtēju savus spēkus? Ak, kā lai iemācās būt kaut mazliet optimistiskākai?..

P.S. Paldies tiem, kas manu ikdienu padara kaut nedaudz atšķirīgāku.


Darbības

Information

17 responses

27 09 2006
Gastonz

Braucam kaut kad tuvākajās dienās uz Siguldu lūkoties rudeni? :) Man ar vajag izrauties no rutīnas :)

27 09 2006
Mfz

Iekapā šnabi! :D

27 09 2006
dabbler

situācija pazīstama, bet ir risinājums –
iemīlies!

27 09 2006
Zandis

Es neko neteikšu.
Ā nē, pateikšu gan. Man ir rozā spilvens.

27 09 2006
Zandis

Ak, jā… Man nav smadzeņu un es esmu gejs.

27 09 2006
lalala

Dabbler, tev par šo pienākas vai vesela kaste cepumu. ;)

jā, un, ja kas, tad šī miega problēma ir aktuāla arī mazāk apzinīgiem bērniem.[khe, khe..]
manuprāt, problēma[vai kā nu to sauc] slēpjas iekš tā, ka īsti nemākam novērtēt to, kas dots, pieprasam kaut ko lielu, grandiozu un tā tālāk. varbūt jāmācas priecāties arī par mazumiņiem? nu, piemēram, šodien es priecājos par to, cik skaisti krāsojās burbuļu ēnas uz skolas pelēkā bruģa..

27 09 2006
mandariinz

pievienojos Lalala – burbuļu ēnas tiešām sasodīti skaistas! un ir jau arī citas muļķības – kaut vai tā pati šokolāde. :) bet Dabbler ieteikums tomēr un tomēr pāri visam.. :)

27 09 2006
Zandis

Es pievienojos Lalala’am/ai, Mandariinz’am/ai un kristiešiem.

28 09 2006
Raikons

Taisnība – iemīloties viss mainās… jau labu laiku neesmu izjutis rutīnas garšu… patīk vāļāties zālē, bet drīz man šo iespēju atņems rudens…
bet vienu varu teikt – tu esi skolniece, tā ir ikkdiena, arī es cīnos par katru miega minūti, tomēr nespēju to novērtēt…

28 09 2006
zemene

Braucam uz Siguldu iekapāt šnabi. Visi kopā, tāds Zemenes lasītāju saiets. xD

Mīlēt un tapt mīlētai ir divas dažādas lietas. Sievietes mīlot ar ausīm (nesen kaut kur izlasīju), bet es pēdējā laikā laikam pakurla palikusi no skaļās mūzikas klausīšanās (un atkal vainīgs ir sabiedriskais transports, kas ir pārāk trošņains, lai mūziku klausītos klusu), neko nedzirdu. Neprotu? Nemanu? Nav?! Nav. Jābūt! Nav.. Nemāk? Māk. Negrib? Nezina.

Ignore Comment
Y/N

Y

28 09 2006
Gastonz

Ok, kad braucam uz Siguldu? Kurš vēl par? :)
Vienīgi ja es pie stūres, tad man šņabja iekapāšana atkrīt :/

28 09 2006
Nettija

Zemen, tu nu gan baigā! Pēc 26-tā datuma vakara tev gan derētu saskatīt arī kko jauku rudens dzīvē, a tu pavisam saskābi. Eh, jāiet vēlreiz DC personālu mācīt, kā pareizi apkalpot un kur ir, kur nav garumzīmes jāliek. :D Tikai tagad palixim līdz aizvēršanai. Normālos/nesvētku apstākļos es drīxtēšu būt pAAvisam riebīga. :D
p.s. iemīlēšanās mēdz nogalināt, to derētu arī apzināties… bet… tā patiesībā ir ļoti maza samaxa par piedzīvoto lidojumu un laimes psihozi… izvēlēties rudeni kā lidlauku, manuprāt ir bīstami…

28 09 2006
lalala

lalala būt viņa.
manuprāt, nav nekādas nozīmes, kad tas bubulis “iemīlēšanās” nāk. vai ziema, vai vasara.. galvenais, ka pašam labi. ;) [tik brīžiem žēl, ka nevari kontrolēt, kad tas notiek un tā tālāk. kad gribās, tad nav.] bet nu lab, pietiek vārīt tēju ne pa tēmai!

Bet Tu, Zemen, pajautā tam besim[depresijai vai kas tas par zvēru], ko tas no tevis grib, bet, ja tas tajā brīdī apmulst un nezin`, ko sacīt, tad saki:”bū!!” cerībā, ka aizbiedēsi to. varbūtība liela, ka aizmuks.

Lai veicas! ;)

28 09 2006
dabbler

es arī atbalstu to šņabja kapāšanas pasākumu siguldā :)

btw, mani sauc dabbler ar mazo “dē”

2 10 2006
Aljiks

Davaj, es ar piesakos uz Siguldu braukt šņabi iekapāt :)

5 12 2007
Līga

Man arī ir tieši tāpat kā tajā raxtā… un varētu teikt 98% no taa teksta atbilst man!!! Es nesaprotu kur likties, ka man ir slikti un nezinu ko darīt!!1 Ir grūti redzēt vienus un tos pašus cilvēkus katru dienu! es vēlos pārmaiņas, bet ko lai daru? :/

17 12 2007
santa

centies sevi saprast un saac nodarboties ar kko , tad lai vari sev paraadiit ka esi darbiigaa es, bet varbuut esi vnk iemiileejusies, anu?

Komentēt

