Day 6 and the departure day

23 09 2006

No rīta vēl tika pabeigti visi ar lugu saistītie darbi, un 14.30 mūsu pusgatavais, pusizmēģinātais garadarbs tika rādīts plašākai publikai. Daļai publikas patika, otra daļa piesējās pie sīkumiem, jo viņiem skauda, ka mēs jūtamies tik gandarīti, bet galvenais, ka mums visiem bija jautri. Puiši tēloja sieviešu lomas, un tajos tērpos viņi izskatījās trakoti smieklīgi (nu ok – tizli :D). Pēc lugas kādu ilgāku laiku notika dejas uz skatuves (jau bez skatītāju klātbūtnes), tad notika diskusijas par projektu un to, kas katram visvairāk ir paticis. Uz vakara pusi autobuss visus aizveda uz “Lido”, kur es personīgi pierijos kā nezinu kas. Tad nu katrs izklīda kur kurais un vakarā ap 22.00 tika runāts satikties pie vienas meitenes mājās, kur tika rīkots noslēguma pasākums, jo tā bija pēdējā kopā pavadītā diena. Lieki piebilst, ka pasākums (ballīte?) bija vairāk kā izdevusies.

Atceraties, ko es pirms tam teicu par Robertu un visiem itāļiem? Nu slikti, tas viss ir jāaizmirst, jo tas ir pilnīgākais bulls*its. Pēdējās dienās tik ļoti pieķēros visiem, nekad nebiju domājusi, ka tā varu kādam pieķerties.. Bija tik žēl noskatīties kā visa itāļu delegācija plkst. ~7.30 aiziet prom, uzrādot biļetes, un, kad tajā brīdī sapratu, ka es viņus droši vien nekad vairs neredzēšu, mani pārņēma kaut kas izmisumam un neaprakstāmām bēdām līdzīgs.. Es neraudāju, bet vienkārši truli noskatījies, kā viņi aiziet.

Aizbraucu mājās, nogulēju no 10-17, un tad atkal sāku domāt par visiem tiem jaukajiem cilvēkiem, un to, cik man viņu pietrūks. Vot, un tad es sāku raudāt, tik sentimentāli, bet es sāku raudāt…

Pirms kāda laiciņā man sagribējās ēst un ledusskapī atradu sieru, un acīs sariesās asaras, jo uz paciņas bija rakstīts “the typical Italian product”…


Darbības

Information

5 responses

23 09 2006
dabbler

redz kā viss var mainīties..

23 09 2006
Mfz

Dzīvē gadās arī tā…

25 09 2006
Raikons

Jā… man arī kaimiņienei bija līdzīgs projekts, tiesa, viņa brauca dzīvot uz Itāliju, un arī bija grūti šķirties…

25 09 2006
Gastonz

Negaidīju no Tevis ko tādu :) Bet nu patīkams pārsteigums :)

25 09 2006
0nkulis

sērīgi…
“dzīve tevi izmācīs”, saka vecmāmiņas un saka patiesību…

Komentēt

