The 1st day

16 09 2006

Me & Roberta
Chapter one

No rīta piecēlāmies un pabrokastojām [laikam jau] bez starpgadījumiem. Tā kā man sanāca taisīties mazliet ilgāk, piedāvāju Robertai pasēdēt pie datora. Liels bija mans pārsteigums, kad viņa atteicās. O_o Autobusā, ļauni apkrāpjot RS, nenopirku Robertai biļeti. Es, principā, izrādot savu pieklājību, visu laiku pērku viņai biļetes, ja tā pavairāk nopērc, tad vispār jau tāda paliela summiņa sanāk.

Skolā. Bija vairākas t.s. iepazīšanās spēles, bet joprojām daudziem tos vārdus neatceros. Visādas runas, un tad ķeramies pie īsas savas valsts un skolas prezentēšanas. Tad seko direktora Ojāra Kalniņa runa/prezentācija, kurā viņš pastāstīja par savu darba vietu – Latvijas institūtu un ko tur vispār dara. Tālāk atkal prezentācijas, šoreiz ar mājasdarbiem par to, “ar ko mēs lepojamies”. Pa vidam vēl bija kaut kādas aktivitātes, kā arī neliela pārtikas uzņemšana, cepumi, vafeles, sula, pēc tam parādījās arī groziņi un pīrādziņi (ēdiens na haļavu ir viens no šī projekta pozitīvākajiem aspektiem :D).

Pēc kāda laika īrētais autobuss mūs aizveda uz pusdienām, tās bija more or less normal. Tālāk ar to pašu autobusu braucam uz Vecrīgu, kur notiek neliela vietējo skaistumu izrādīšana tipa ekskursija. Nākamais pieturas punkts bija ZB, viesi arī laimīgi līdz turienei tika aizgādāti. Spēlējām divas stundas, tad es savācu savējo hostu (pārējie jau arī gāja prom), un mēs braucām mājās. Tā kā man šodien bija treniņš, piedāvāju viņai nākt skatīties, šī piekrita, bet pēc tam kaut kādu iemeslu dēļ tomēr nolēma labāk palikt mājās, neteikšu, ka mani tas nepriecēja. Mājās pārrados ap desmitiem, bet man par laimi 22.30 viņa izdomāja, ka ir piekususi un vēlas iet gulēt. Man vismaz nebūs jācīnās ar problēmu par nesaprastajiem jautājumiem (=galīgi nesakarīgas atbildes, kas patiesībā ir jautājuma nesaprašanas auglis). Tagad es mēģināšu runāt more slowly and clearly. 8-|


Darbības

Information

5 responses

16 09 2006
Ray

Lucky you ;)

16 09 2006
Mfz

Daži laikam nav atkarīgi no tās kastes aiz kuras es tagad sēžu un bakstu kaut kādus mistiskus taustiņus :D

16 09 2006
c

saki robertai – you have to buy tickets, you understand? tickets! you have to pay. you dont know how? give me money, ill do it for you. un tā tikai iekasē un iekasē, jo nav dzirdēts, ka itālijā kāds ciestu badu, vaine? tātad nauda viņiem netrūkst, – un būs tev vēl viens pozitīvs aspekts. hah. turklāt, ja viņa ir tik dumja, lai par savu stulbumu maksā, tas nav nekas neparasts vai slikts.

18 09 2006
Archijs

tad es savācu savējo host

vai tad tu neskaities host?

P.S. c, pareizā attieksme :D

18 09 2006
mobwar

Man jau patīk. Šitās mokas…
Pieber indi paikai klāt ;D

Komentēt

