The arrival day

15 09 2006

Ougād… Man jau sen bija jābūt gultā… Tikai pāris vārdi.

Lidostā sagaidīju savu dārgo Robertu, un [bļ*] kā vienmēr – viņai kaut kur pusceļā bija pazudusi bagāža, vienkārši ideāls sākums. Nu ok, iedalīju viņai savu krekliņu un zeķes, lai cilvēks var uz pilsētu aizbraukt. Vakarā savācāmies kopā (gandrīz visi no 10 atbraukušajiem itāļiem ar saviem hostiem), pēc visai patizli un bezjēdzīgi pavadīta laika tika izdomāts, ka jāved viņi uz kino, lai, atbraucot mājās, šie uzreiz iet gulēt. Daži aizbrauca mājās, bet pārējie aizgāja uz “Mazuli”. Es jau nu vispār negribēju iet, jo filma man rādījās būt tizla, bet mana meitene gribēja iet uz kino, tāpēc… Pa starpām cenšoties neaizmigt, noskatījos filmu, kas izrādījās nedaudz labāka kā was expected, pēc tam mājās. Tagad jūtos trakoti piekususi, bet tā bija tikai pus diena, kas gan būs tālāk…

Ak tā, un par pašu Robertu. Hmm.. nu it kā normāla, bet tā angļu valoda viņai klibo. Bieži vien šī nesaprot, ko es cenšos viņai pateikt (šaubos, ka es runātu baigi nesaprotami), jau tā atkārtoju vairākas reizes, bet bieži vien arī tad viņa nesaprot, un es vienkārši atmetu ar roku. Citreiz es nesaprotu, kāpēc viņa man 5min cenšas pateikt kaut ko diezgan bezjēdzīgu, teiksim šodien viņa man skaidroja, kas ir kaktuss [neteikšu, ka lol]. Bet nu ok, varbūt vēlāk kļūs labāk.

Vēl viena lieta, kas man nepatīk ir viņas neizlēmība, nu, ja es prasu, vai tu gribi to un to, vai gribi darīt to vai to, es ceru sagaidīt atbildi jā vai nē. Tā vietā man jāklausās 100 reizes atbilde “nūūū es nezinūū..”, lai beigās viņā man pajautāju, ko gribu es. Nu sorry, ja es jautāju viņai, tad atstāju izvēli viņas ziņā, nevis pasaku vot tagad mēs iesim tur un tur. Jā, un kaut kā nekārtīgi viņa sameta visas savas mantas, lietas un drēbes (manā tik skaisti uzkoptajā, sakārtotajā un atbrīvotajā istabā). :/

To be continued.

Ah, btw, šī ir Roberta:


Darbības

Information

7 responses

15 09 2006
krizdabz

Re kā noreklamēji meitēnu.. :D Bet nu lai veicas, enīvej! :D

15 09 2006
Mfz

:D …

15 09 2006
Gastonz

Nobodies perfect! :)

15 09 2006
15 09 2006
Crystalline

Par frāzi -> “…bet mana meitene gribēja iet uz kino” es vēl joprojām sajūsmā! :D
P.S. Itāļiem nekārtība ir dzīvesstils. Es to neizdomāju, man stāstīja acu liecinieki.
Domās me ir ar tevi, Zemen! Es zinu – U CAN DO IT! JUST DO IT! :D

15 09 2006
Green

Zemen, neaizmirst viņai nolikt trauku ar ūdeni un vismaz trīs reizes dienā iedod Wiskas paciņu, lai tavs itāļu zvēriņs nenobeidzas :D

18 09 2006
Archijs

pfff. tu te prasi un prasi, kad tev ir iespēja pašefot :)
nevis jautā viņai, bet uzspied savu viedokli!

Komentēt

