Ideāli

5 09 2006

Kas var būt labāks par to, ka, atnākot uz pirmo fizikas stundu šajā mācību gadā, tev paziņo, ka tiks rakstīts kontroldarbs? Nav variantu? Lūk, arī atbilde – saprast, ka sava slinkuma dēļ (lai soma nav tik smaga) visu iepriekšējo gadu kopoto pierakstu klade ar visām formulām utt. (mani pieraksti, kā zināms, ir ļoti pārskatāmi un ar palielu informācijas daudzumu) ir atstāta mājās. Tā nu es, nabaga cilvēks, sēžu, skatos uz savu jauno, tukšo kladi, cenšoties ierakties kādā ļoti dziļā smadzeņu krokā ar sen aizmirstu informāciju.

Nu jā, tagad izrādās, ka savs projekts būs vien jāpabeidz pašai, un atkal – pēdēja brīdī. Grupiņas biedri kā vienmēr izrādījās galīgākie idioti, kas nepakustināja ne mazo pirkstiņu, paldies jums, dārgie [kaut jums nezin kas notiktu]. Prezentācija gandrīz pilnībā manis rakstīta un veidota, sanāca sliktāk nekā gribētos, bet vismaz kaut kas, lai tikai vēl pamēģina man kaut ko pārmest. Galvenais, ka tēma tāda pateicīga: “The most typical characters in Latvian folklore” :\ Eņīvej, par projektu šeit vēl taps pieminēts, biedri brauks pie mums, tad mēs pie viņiem balblabla..


Darbības

Information

9 responses

5 09 2006
Green

Man kaut kas līdzīgs bija pagājušo gadu :) Ar, pirmā fizika, un KONTROLDARBS…vēh

6 09 2006
Bugacis

Nu pirmie kontroldarbi parsti ir tapec lai klasi uzbuzinatu.
Ka ari parbauditu cik daudz pa vasaru ir aizmirsts.
Jaunas grupas/klases gadijuma lai zinatu kads ir grupas/klases limenis.

6 09 2006
sindromz

kad par kaut ko atbildīgi ir vairāki, atbildīgs nav neviens…tā tam būs būt mūžīgi, mūžos, enter…

6 09 2006
0nkulis

skola sux, skolas biedri ir vslabākais kas var būt…
P.S.
nekad nenovērtējiet par semu bezmaksas izglītību…

7 09 2006
mobwar

The most typical characters in Latvian folklore :D
Te tiešām var saštukot pašu vellu :)

7 09 2006
Mfz

Jaa, japriecaajas vispar ka kaads ar mums aukleejas par taadu naudu, kaadu maksaa pedagogam ;)

8 09 2006
Raikons

Pirmā stundā gan mums nav bijis neviens kontroldarbs, toties fizika nebūs līdz 18. septembrim, skolotāja slima :D
Un vispār esmu pazaudējis savu bioloģijas kladi, arī ar baigi feiniem pieraktiem… Neesat manījuši? :D

8 09 2006
Nettija

Grupas darbos uz grupu paļauties nedrīxt. Mana dzīves pieredze rāda, ka jēdziens grupa ir formāls. Skaits ir, bet satura nekāda. Līdz ar to… katrs atbild par sevi. Galu galā anyway, tev to atzīmi izlix, un prezentējot paliek skaidrs – kurš, cik reāli izdarīja.

8 09 2006
zemene

Nu, lieta tāda, ka tas nav uz atzīmi, vienkārši papildus visam – starptautisks projekts.

Es jau šodien vispār gandrīz eksplodēju. Izteicu skolotājai piezīmi, ka negribētos atkal vienai pašai taisīt to projektu (būs jātaisa vēl viens), bet viņa tā vietā, lai pateiktu kāda es malacīte, ka visu izdarīju, sāka pārmest man to, ka te daļēji ir arī mana vaina, ka es neprotu organizēt darbu un darba dalīšanu. NU tas ir vnk psc, ne jau es biju kaut kāda galvenā tur, ne es zināju, kas ir manā grupā, turklāt daži labi cilvēki solīja šo to uzrakstīt, bet galu galā neko tā arī nesaņēmu. Te nu atkal pierādās, ka mani un manu darbu nespēj novērtēt, un mans pašvērtējums nav pārāk augsts..

Komentēt

