Kopā ar Zemeni…

3 09 2006

… visur un vienmēr.

Ņem mani līdzi un nešķiries no manis, izbaudi manu smaržu, lai tā paliek ar tevi arī tad, kad es aizeju. Esi kopā ar mani pašos slēptākajiem brīžos un izbaudi fizisku tuvību ar mani, lai šie mirkļi tev sniedz tikai maigumu un labsajūtu. Sajūti mani uz sevis, nekautrējies pateikt, ka tu to vēlies atkal un atkal. Neslēp savas jūtas un apmierinātību ar mani, saki, ka es tev ļoti patīku, ka tu nekad nemainīsi mani pret citu, jo es tev dodu visu to, kas man ir.

Nebaidies paskatīties uz mani.

Darbības

Information

5 responses

3 09 2006
koko

He he… Man kāreiz tieši šitāds ir iepirkts… Kad tikko attaisi jaunu paku, tad reāla smarža :D

3 09 2006
c

smaržīgs tualetes papīrs? es ticu, ka nav tālu brīdis, kad būs arī tabletes smaržīgiem sūdiem.

4 09 2006
Raikons

visur un vienmēr galvenais :D tualetes papīrs jāņem līdzi visur… :D

8 09 2006
Nettija

Man tikai viens jaut. radās… cilvēce progresē vai degradējas?
P.S. Zemene, šis texts ir pārāk labs, lai to bojātu ar tādu bildi.
“Kāmīša” stāsts derēs labāk. :D

8 09 2006
zemene

nu ok, kādreiz saņemšos un radīšu stāstu par ar iepītu “kāmīti” :D

Atbildot uz tavu pirmo jautājumu, pamatojoties uz Ņūtona trešo likumu, no kura izriet, ka katrai darbībai ir pretdarbība, varam secināt, ka, ja bija vērojams progress, tad tagad pienācis laiks degradēties :D kā nekā likums ir un paliek likums :D

un bilde – nu varēju jau ielikt arī savējo, bet nu … all rights reserved :D jārunā ar īpašnieku :D

Komentēt

