1./2.

2 09 2006

Tāks.. šodien ir jau otrais datums, vakar bija pirmais. Ar tāāāādu prieku satiku visus savus dārgos klasesbiedrus (izņemot vienu meiteni, kas aizgājusi prom, ai, cik žēl… :( ehehe ]:). Nekā pārsteidzoša, par nelaimi visiem bija gan abas rokas, gan abas kājas. Iesmērēju skolotājai kārtējo veņiku par laķiku iepirkto parastajā vietā. Njā, izmisīgi alkstot vasaru, pušķī bija saulespuķe un bērnišķīgā mārīte. Traļi-vaļi, runas, fotogrāfēšanās, mājās, prom no mājām.

Otrais datums iesākās ļoti daudzsološi. Ja varētu izmērīt cilvēku tizluma pakāpi, es laikam dabūtu augstāko. Tas laikam par manām ļaunajām domām un vārdiem. Visu atlikošo dienu cīnos ar mistiskas izcelsmes galvassāpēm, diena kaut kāda dīvaina, jūtos kā ne savā ādā. Cerams, ka kādam bija arī labi.


Darbības

Information

6 responses

2 09 2006
Raikons

Ko tad vakarā darīji? :D
Es atkal aizmirsu par puķi, bet nu teicu skolotājai, ka labošos…

3 09 2006
Nettija

Laikam 2-ie datumi ir īpaši apveltīti… :~(

3 09 2006
Green

Laikam 02.09 (hmm, summa ir 11?) ir bijis ar kaut kād ūber sliktu laika prognozi…11. nelabvēlīgā…Cik ātri izskrēju cauri ziņām, nekas labs šajā dienā nav noticies :( 11

3 09 2006
kariina

NE MAN

4 09 2006
Gastonz

Man ar 2. sept. no rīta sāpēja galva, bet tam es iemeslu zinu :)

4 09 2006
Mfz

Labi ka man nebija pirmā septembra. Totities pec vakardienas pasākuma Andrejsalā galva no tās skaņas dulla bija… Pasākuma tehniskais nodrošinājums uz URRA!!!

Komentēt

