Pēdējo dienu laikā

20 08 2006


Vārdos grūti aprakstāma laimes sajūta mani pārņēma, ka saņēmu šo brūnās krāsas auduma gabaliņu. Kā atalgojums par milzīgo vilšanos maija beigās, kad pirmo reizi pa šiem gadiem eksāmens netika nolikts, par visiem apļiem un km, kas noskrieti šovasar un par sava dārgā laika un vasaras atpūtas ziedošanu treniņiem, beidzot manās rokās iegūla šī dārgā balva. Mājās minos ar laimīgu sejas izteiksmi, bet stulbie cilvēki uz mani skatījās, ne velna nezinādami par to, kas ir manā somā un to, cik lielu prieku un gandarījumu man šis priekšmets sagādā :)

Šis notikums arī tika nosacīti nosvinēts, nakts negulēta, bet visādi citādi jauki pavadīts laiks.  3 stundas miega un vakarā atkal dodos nakts gaitās uz Rīgas svētku pasākumu. Nākošajā dienā brutālas modināšanas rezultātā spēju izkarot vien tikai 3h miega, bet tas mani neattur no daļējas dalības svētku pēdējā dienā, kā saka, бог любит троицу. 3. naktī tika noskatīts salūts, palūkots un milzīgo ugunskuru un krietni iedzērušajiem cilvēkiem, necilvēkiem, urlām un pokemoniem, jau kuro reizi izbaudīts dievišķais klusums un tukšums naksnīgajām ielās, kā arī iemēģināts Maximas ratiņ-rallijs :D Brīnišķīgo noskaņojumu nespēja sabojāt par fakts, ka saplīsa mana jaunā kurpīte. Mīlu nakts pastaigas, un nesaprotu tos, kam tās nepatīk :)


Darbības

Information

2 responses

20 08 2006
Mfz

Wow, es tik talu jostu kolikcionesana netiku.

Man ari patik naksnigas pastaigas pec kada koncerta pa Vecrigu :)

21 08 2006
doinsky

Nakts pastaigas ir ļoti vilinošas un labas,bet viens naktī urlu ielenkumā negrbētu atrasties!

Komentēt

