Paslēpes ar sevi

16 08 2006

Laikam palieku veca, bet kaut kā jau nedaudz sāk tracināt visa tā slēpšanās zem nikiem. Kāpēc mēs nevarētu vienkārši parakstīties visur ar savu vārdu? Kāpēc ir jāslēpjas? Un ko mēs vispār un galvenais – no kā, slēpjam?

Nu jā, nav jautri, ja ir 25 Jāņi, kurus nevar atšķirt, bet arī cilvēku ar vienādiem nikiem sāk parādīties arvien vairāk. Vai nu cilvēki sākuši vienādi domāt, vienādi notrulināties, degradēties vai arī pārāk ietekmēties no citiem, ko varētu nosaukt arī par špikošanu. Vēl nožēlojamāk ir lasīt to, kā cilvēki sevi dēvē par Tostermaizēm, Banāniem, Salātiem u.c. sadzīviskām lietām, Blondiiniiteem, SexyGirl (kurai patiesībā kādi gadi 12), Sauliiteeeeem utt. Vēl ļoti aktuāli ir izvēlēties niku, kas sastāv no velns vien zin kādu burtu savirknējuma, kuru nozīmi autors pats pēc kāda laika aizmirst. Pati jau arī nika izvēles ziņā neizceļos ar oriģinalitāti.

Vispār jau bezjēdzīga muldoņa, jo tā dara visi, bet pārējie seko piemēram. Dažreiz pati sev jautāju, wtf, kāpēc es viņu nosaucu nevis vārdā, bet nikā? Lipīga lieta, un kamdēļ tas vajadzīgs?

Principā gribēju pateikt, ka izveidoju sadaļu “par mani“, kārtējo reizi izceļoties ar oriģinalitāti. Brīva vieta pieņēmumiem, minējumiem, zināmiem un nezināmiem faktiem no manas dzīves. Pieņemu, ka man varētu būt jautri :P


Darbības

Information

7 responses

16 08 2006
Gastonz

Hmm.. Ja runā par manu iesauku, mani tā iesauca ģimnāzijā klasesbiedri un tā tas aizgāja tautiņās.. Daži pat nemaz tā īsti nezin manu īsto vārdu, jo ikdienā tā arī dzird, ka mani visi sauc par Gastonu :)
Liela daļa radu mani pat vairs nesauc vārdā..
Nu nezinu, es nedomāju, ka es slēpjos u.t.t. Un ar mani ir mazliet savādāk, jo man niks nav nedz kāpostiņš, nedz spilventiņš u.t.t. :)

16 08 2006
koko

He he, zemenīt, padomā, kas būtu, ja mans blogs sauktso jaanis.netparks.lv? Vai vēl labāk ar visu uzvārdu? Tā nav slēpšanās… Kāpēc autori aizstāj savu vārdu ar pseidonīmu? Varbū lai labāk skanētu? Teiksim, Rainis? Kāpēc ne Jānis Pliekšāns? Aspazija… Un daudzi citi?
Kāpēc sauc nikos? Tāpēc, ka tie ir skanīgāki un vieglāk tos atcerēties… Piemēram, Anatoliju nereti sauc par Toļiku… Tas tak arī nav viņa vārds! Viņš slēpjas?
Nav jau galvenais kā tevi sauc, galvenais, lai tu atsauktos :D

16 08 2006
0nkulis

es shito iesaaku lai vareetu labi atrast visu ko esmu internetaa sadariijis jo 0nkulis rakstaas ar nulli saakumaa un ja kaut ko atrodam google tad principaa tas viss ir mans… taa luuk un veel iisteniibaa kas tad taa par sleepshanos?? ja grib var atrast visu par visiem taakaataaa… arii par mani un tevi

16 08 2006
Mfz

Gustavo bija par sito problemu laba dziesma…

16 08 2006
Arthur

Ok, parakstīšos tagad ar savu vārdu :D

17 08 2006
Nett

Niks ir iespēja norobežot i-net un reālo pasauli. Tīklā mēs paši izvēlamies, kādu masku uzvilkt. Webvārds ir iespēja raxturot sevi. Izvēlēties sev vārdu pašam.
Cik nu kuram labi sanāk, to mēs paši redzam.
Mans niks – Nettija – bija spontāns izdomājums, pirmajā brīdī nesaprotams, bet patiesībā ļoti daudznozīmīgs. Laikam zemapziņa iečukstēja padomu.
Arī tas, ka 12 gadīgs skuķēns raxta – SexyMama – daudz izsaka par viņas vēlmēm, aktualitātēm un problēmām.
Un vēl… kāda vaina nikam – Tostermaize? :D Man patīk… :D

27 08 2006
mandariinz

esmu jau es kaut kāds auglis, pie tam – nepareizajā dzimumā :d bet šī iesauka nebūt nav manis izdomāta, pie tam.. gadu gaitā iegājusies unnenomazgājama. un ko var darīt, ja mandarīni mana delikatese? :D

Komentēt

