Banāli, bet tiesa

3 08 2006

“Vēlies, lai tevi apkalpo ar glanci? Kad dodies iepirkties, saģērbies skaisti un stilīgi. Pārdevējiem tavs apģērbs ir statusa apliecinājums. Banāli, bet tiesa.” [C.]

Vēl var pastrīdēties par jēdzieniem skaisti un stilīgi, jo, manuprāt, ne tuvu ne viss *stilīgais* ir skaists, bet nu paliek fakts kā tāds. Atliek tikai nedaudz vairāk saposties, un uzreiz kļūsti pamanāmāka (šoreiz laikam vairāk par sievietēm). Tā nu ejot garām kaut kādam baram, kurā atpazīsti puisi, ar kuru bērnības dienās kāvies, var izpelnīties [izmeklēti stulbu] jautājumu: “Девушка, не подскажите, сколько время?”.

Lai vai kā visi necenstos teikt, ka izskats nav galvenais, cilvēkus mēs tomēr pamanām tieši pēc ārējā izskata. Diezin vai blondajai dāmītei tiktu pievērsta tāda uzmanība, ja šī būtu ietērpusies omes adītajā džemperī un treniņbiksēs.

Pirmais iespaids tomēr ir diezgan svarīgs, un te – kā nu katrs prot izcelties.

Bet vispār tas nav tikai par sievietēm.


Darbības

Information

6 responses

3 08 2006
nuucha

zelta vārdi! man piemēram pirms 3 gadiem bija pilnīgi pofig kā es ģērbjos un izskatos, bet tagad pat iedomāties nevaru, ka man varētu būt nesakārtoti mati, nenoskūta bārda un gaumīgi savilktas drēbes kas saskaņojoties veido vienotu stilu!

3 08 2006
pbs

“ne tuvu ne viss *stilīgais* ir skaists”? – es pat teiktu, ka gandrīz viss stilīgais ir neglīts..

3 08 2006
0nkulis

attieksme mainaas, kad es tāds stilīgs un zoliids pēc darba vazājos pa stockmann, vai arii sestdienas riitaa shortos un pludmales kreklinjaa…
es nezinu vienkaarshi peec frizieru salona apmekleejuma un jaunajaas uuzaas un kreklu muguraa es vienmeer juutos daudzkaart paarliecinaataaks un droshaaks… arii uz intervijaam un pasaakumiem esjot ja apvelc pieklaajiigas draanas juuties daudz labaak… bet savos laukos es maucu pafig kaads un ja arii kaadu satikshu un ja arii kaads buus ciemos tad ir drusku pofig jo dress cods savaadaaks… :)

3 08 2006
Mfz

Parasti apkart slaju melnas dzinsas, melna jaka, ar divām baltām svītram. Siltākajos laikos uzvelku melnu t-kreklu, parasti bez jebkadiem uzrakstiem. Mati melni, pusgari, parasti nesakartoti, bardina un usinas ataudzetas, paskats miegains, laikam no datora. Izskats ka narkomanam. Bet kad uz Rīgu aizbraucu sortos un melna t-krekla un kaut kadam slopenem melnam visi baigi atskatijas, laikam pec riktiga sapipejusa dzeka izskatijos… :D

Ir vietas, kur vajag atbilstosi sagerbties, pilnigi piekritu. Kaut vai tas pats, ka uz eksamenu es nenaktu sortos vai novelkatas dzinsu bikses vai neizgludinata t-krekla.

Planoju kaut kad sanemties iegadaties baltu uzvalku, bet tas maksa attiecigi, gribas no normala auduma, kvalitativu. Tas ta…Plani plani un velreiz plani…

5 08 2006
Archijs

absurdi, bet fakts – ja es uzvilktu omes džemperi un trenušakas, tad man gan visi uzmanību pievērstu :D

6 08 2006
Nett

Ja stilīgs nav skaists, tad tas nav arī stilīgs. Stilu veido lietas, kas var nebūt ne dārgas, ne arī modernas, bet kopumā radīt kko īpašu, piešķirt cilvēkam krāsu un izveidot tēlu. Stils nav pēdējais modes kliedziens, tas nav drēbes no pēdējām kolekcijām… Stils ir harmonija starp apģērbu, aksesuāriem, personas dabas dotās figūras un sejas veidojuma un galvenais cilvēka iekšējo ES. Stils ir vesela māksla. Un kā jau māksla, tas prasa upurus – naudu, laiku un gribasspēku. (mans subjektīvs viedoklis)

Komentēt

