21.gadsimts

20 07 2006

Vakar es uz savas ādas izjutu to, cik atkarīgi mēs esam no elektroprecēm un elektrības. Tā nu sanāca, ka no rīta pēkšņi ne no šā ne no tā dažās mana rajona mājās pazuda elektrība. Varu uzreiz pateikt, ka parādījās tā tikai pēc pusnakts, loģiski, ka 20min pēc tam, kad es biju aizgājusi gulēt. Ja pa dienu vēl var atrast, ar ko sevi nodarbināt (es, neraksturīgi mūsdienu jaunatnei, ķēros pie grāmatas lasīšanas un padarīju vēl šādas tādas lietas), tad, kad palika tik tumšs, ka nevarēju saskatīt burtus, radās problēmas ar sevis nodarbināšanu, kā rezultātā no manas puses sekoja galīgi nepierasta rīcība – es aizgāju gulēt jau divpadsmitos (pati esmu šokā :)

Ļoti priecājos, ka ārā nebija pārāk karsts, jo tad visi produkti noteikti būtu kļuvuši nelietojami. Tātad nestrādā ledusskapis, putekļusūcējs, TV, dators (!!), nav arī karstā ūdens (arī ļoti patīkams fakts). Visa dienas kārtība ir izjaukta, nekādus ieplānotos mājas darbus izdarīt nevar. Vispār visu dienu jutos kā ne savā ādā, un kas būtu, ja šis jautrais pasākums ilgu kādu nedēļu… O_o Bet agrāk cilvēki taču kaut kā dzīvoja un neko – izdzīvoja… Esam izlutinājuši sevi.


Darbības

Information

5 responses

21 07 2006
nuucha

mums laukos arī vienreiz pēc kaut kādas vētras pārrāva elektrību un bez tās dzīvojām biku vairāk par 24 stundām! personīgi man tas bija VĀKS

21 07 2006
Mfz

Gadas. Ari tad un tad sanak bez elektribas padzivot. Neko darit, vismaz taja laika posma var izguleties… Galu gala, nav nemaz tik traki ;)

21 07 2006
krizdabz

Nu jā, bez elektrības neko pat neieblogosi :D

21 07 2006
Mfz

Trakais jau nebutu tas ka eletribas nav,bet trakakais, ka nets neiet ;) Paris stundas izmisigi jau var blogot, ja laba baterija vai majas elekrtibas generators (vai ka to sauc).

6 08 2006
Nett

Mani elektrības trūkumā visvairāk biedē, ka, lai uzvārītu H2O kafijai uz gāzes plīts, jāgaida 10min ierasto 1,5 vietā. :D

Komentēt

