Par tūristiem

19 07 2006

Un kāpēc mani tracina visi tie tūristu un iebraucēju bari? Pa centru vispār nav iespējams normāli pārvietoties, visu laiku nākas noskatīties tajos neskaitāmajos tūristos. Patiesībā, neko jau viņi man nedara, tad kāpēc man nelabi paliek jau no skata vien? Pensionāru bars (vācieši, poļi vai vēl kādi citi), kas fotogrāfējas pie strūklakas, jēli atsedzot savas pērļu baltās protēzes samākslotā smaidā, kamēr gids kaut ko stāsta, aizrautīgi žestikulējot ar rokām un rādot uz operas pusi; ķīnieši, japāņi vai malaizieši (man tāpat visi uz vienu ģīmi), apkrāvušies ar milzīgām somām, fotoaparāts pakārts uz krūtīm, lai jebkurā brīdī varētu iemūžināt kaut ko, ko būs pamanījusi galva, kas gandrīz vai nedabiskos leņķos grozās, pētot apkārtni; protams, nedrīkst aizmirst arī par itāļiem, kas apmainās ar telefona numuriem ar jebkuru meiteni īsākos svārkos un atkailinātākā krekliņā; utt.
Tomēr valstij laikam ir izdevīgi redzēt visus šos cilvēkus, notērējam savus ietaupījumus vietējos krogos. “Brauciet un atstājiet savu naudu mums!” politika, ai, bet laikam tā ir visur, un savu nepatiku es varu iebāzt kur vien vēlos.


Darbības

Information

9 responses

19 07 2006
0nkulis

nav ko tur pukoties, šo vajag izmantot… vajag kāst no viņiem naudu un priecāties tāpat viņi ziemā pazudīs… paskatieties apkārt, brīdī, kad kāds ārzemnieks lūr uz kādu pažobeli, paskatieties kas tur ir… visbiežāk mēs nemanām arhitektūras/cilvēku skaistumu, kas apkārt… summary… nevajag pukoties, jo tad būs grumbas

19 07 2006
c

vai tad tu, zemene, negribētu aizbraukt, piemēram, uz kubu? tas pats vien būtu, tikai mainītām lomām.

19 07 2006
Mfz

Es godigi sakot nepieversu uzmanibu tiem mazajiem cilveciniem ar lielajam mugursomam un fotoaparatiem.

19 07 2006
...

Tā nav greizsirdība, ka tev nepievērš uzmanību, vai arī, ka viņi ir laimīgāki par tevi? :)

20 07 2006
sindromz

kamēr tie sasodītie tūristgabali ir centrā, vajag izmantot laiku un uzturēties [pēc iespējas] citās pilsētas malās…tur jau nav nemaz tik slikti [dažviet]…kaut gan dažreiz vēl nožēlojamāk nekā skatīties uz foto-mugursom-cilvēkiem ir vērot,kā ap pieciem rītā tie tūrisma infrastruktūras attīstības blakusprodukti [ārzemnieki] velk apdzirdītas pašmāju tautumeitas … laikam jau uz kādu klusāku stūri. tas patiešām ir derdzīgi…

20 07 2006
kariina

mani tracini tūristi, kuri bez visādiem kompleksiem šujās virsū. itāļi turki un tādā garā. bet kompleksi noderētu. lielākā daļa ir pretīgi. un veci.

20 07 2006
zemene

…, šaubos, vai vēlos, lai kāds no skaistajiem itāļu vīriešiem man pievērstu uzmanību, savu apburošo smaidu labāk veltu vietējiem pretējā dzimuma pārstāvjiem, turklāt, kāpēc gan tu domā, ka es neesmu laimīga? :)

20 07 2006
krizdabz

Uzskatu, ka Latviju apmeklē maz tādu tūristu, kas varētu kā mainīt LV tēlu pasaulē..Vairākums ir večuku baltās biksēs, kam dziļi pajāt uz to, ko gids stāsta un jau pēc nedēļas par Rīgu neatceras. Un vēl, protams, ir tie eksemplāri, kas te brauc pēc lētas drātes..Nu sorry, bet man tādus tūristus nevajag..Nevēlos, ka tādi staigā pa manu zemi, ka tādi elpo manu gaidu, ka tādi pat skatās uz mūsu sievietēm..

20 07 2006
...

Es nezinu, bet es mēdzu par tiem, par kuriem praktiski nekā nezinu, spriest pēc sevis. :)

Komentēt

