Par jūru

16 07 2006

Trakoti spēcīgs vējš, smiltis iet pa gaisu, koki lokās vējā. Cilvēkus var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt, jo visi baidās no vēja un smiltīm, kas sāpīgi sitas pret kailajiem locekļiem. Eju un neko neredzu – mati pland pa gaisu. Jūra trako, un, lai blakus stāvošs cilvēks ko dzirdētu, ir jāpaaugstina balss. Saspraužu matus un apbrīnoju milzīgos vilņus, man mute paliktu vaļā, ja vien nebūtu baiļu no smilšu daudzuma, kas pēc tam tur atrastos. Šie viļņi nepārprotami vilina, es uzloku bikses un iebrienu ūdenī, bet tas ir par maz, vienkārši nespēju atturēties – pārģērbos un gāju peldēties. Tas ir smieklīgi un citiem neizprotami, bet es sajutos kā dieviete, brīva kā putns debesīs, kaut gan man nav ne jausmas, kā jūtas putns, man gribējās kliegt un smaidīt bez apstājas. Tas bija dievīgi, un nekāda sakara ar dievu. Could live that day over and over again..


Darbības

Information

6 responses

16 07 2006
xoled

Ou jā, vakar jūra bija super. Arī es nevarēju neiet pacīnīties ar viļņiem ;)

16 07 2006
lalala

Mani piesaistīja smiltis. smiltis, pa kurām ej, bet kājas neiegrimst. kā pa ūdens virsmu. ak, par viļņiem nerunāsim. baltām lūpām dauzīja mūsu tēvzemi. skarbi, bet vareni. laikam mūžu mūžos cilvēkam būs vilinājums iet cīnīties ar visu stihisko, ar dabu.

es arī būtu gājusi. būtu, ja vien… ja vien manā acu priekšā no Turienes neizvilktu kādu..

p.s. aizraujoša nodarbe tādā laikā ir arī ēšana, ja kas. ;) hi hī, krabju salātiņi smilšu gaumē. ;))

17 07 2006
krizdabz

mja, jūra bij labu labā..nākamreiz jāiet bez somas, kas pilna ar elektroniku..lai var mirkt nebīstoties no nekā..

17 07 2006
kariina

skauž..

17 07 2006
keksuss

Nekārdini :(

19 07 2006
c

vēsi.

Komentēt

