Gads

14 07 2006

Šajā lietainajā vakarā, precīzi 9 un 45 minūtēs, apritēja gads kopš tika publicēts mans pirmais raksts. Bija tas iekš Sviesta Cibas, kaut kas man tur nepatika, tāpēc to vietu pametu, pārvācos uz zurnals.id, kas, kā zināms, aizgāja pa pieskari, novezdams mani šeit. Palasu vecos rakstus, smaids sejā parādās :) Nu ok, lai citi arī pasmejas. Tagad smieklīgs liekas kādreiz uzdotais jautājums “a kas ir blogs?” :) Eh… gribētos tikai, lai nezūd iedvesma un apņēmība, savādāk – we will survive :) sākums jau vienmēr tas grūtākais.

Paldies cilvēkam, kas mani ievilka šajā padarīšanā un visiem, kas šos skricelējumus lasa.


Darbības

Information

6 responses

15 07 2006
pbs

lai veicas ar rakstīšanu arī turpmāk ;)

15 07 2006
Mfz

Veiksmi, izturiibu un rakstiit prieku! :)

15 07 2006
kariina

gads? vāuč man kaut kā likās ka vairāk…

17 07 2006
Gastonz

Njā, man iedvesma un apņēmība zūd ar katru dienu… :)

17 07 2006
keksuss

citējot A. Kreipānu: “Lai jums arī turpmāk veicas!” :)

17 07 2006
krizdabz

Turpini, meitēn! Savādāk pie mums tik pārsvarā puikas blogo..te nu tu izcelies ;)

Komentēt

