Kas ar mani notiek?

18 06 2006

Sagribējās padalīties ar manu fiziski emocionāli garīgā stāvokļa aprakstu.

Tātad, iesākumam jāsaka, ka manas smadzenes šobrīd un līdz 4.septebrim ir log off stadijā, tādēļ, ka par mācībām vasarā domāt ir aizliegts, kur nu vēl darīt kaut ko ar mācīšanos saistītu.

No mana smadzeņu stāvokļa izriet fakts, ka vasarā galva tiek pilnīgi zaudēta (pārnestā nozīmē). Šis fakts (kā jau daži paziņas paspēja ievērot) izpaužas nepamatotās smieklu lēkmēs, kuras var izraisīt pat parasti vārdi, piemēram, brūns, netīrs krekls, 9 mēneši.

Vēl viena lieta, kas nāk komplektā, ir atklāta bezkaunība un galīgi zaudēta kauna sajūta. Strap citu, man tīri labi patīk būt bezkaunīgai :P

Kā papildinājums – (par sašutumu apkārtējiem) pēdējā laikā saku visu, ko domāju un kas ienāk prātā, tas pamatojams ar to, ka galīgi zaudēta kauna sajūta, un izskatās, ka drīz sākšu arī darīt to, ko gribas, tas būtu patiešām traki (wasntme).

Un tātad – secinājumi.
1) vasarā dzīve ir jābaudā tik lielā mērā, cik vien iespējams
2) no stress
3) bezgala daudz jautrības
4) daži cilvēki atstāj uz mani savu nelabo iespaidu, kā rezultātā iestājušies visi iepriekšminētie simptomi, kas šokē cilvēkus, kas nebija no manis kaut ko tādu gaidījuši


Darbības

Information

9 responses

18 06 2006
Ray

PIe visa vainīgs ir Velns :)

18 06 2006
Bugacis

Agri vai velu viss uzpeld :)

19 06 2006
parrymason

Jā, man smadzenes ir pilnīgā standby stāvoklī, viss ir pozitīvi, jauki, ideāli utt. :D

19 06 2006
Mfz

Hehe… Man visu laiku log off rezhiimaa :D

19 06 2006
Velns

he, es jau zinaaju, ka es pie visa vainiigs :D par bruunaam lietaam gan dazhs labs cits :D

19 06 2006
kariina

nepamatotās smieklu lēkmēs, smadzenes ir log off stadijā, atklāta bezkaunība –
tu par mani??!:)
bet tikai man gan nepatīk mana bezkaunība… nē nav forši būt tādai ļaunai… bet es neesmu! esmu? nav speciāli.

21 06 2006
Archijs

sveicināti klubiņā. vienīgi to log off stadiju arī pārējos gadalaikos var tīri labi izbaudīt un visiem pa lielai mērai ir pofig.

22 06 2006
iemetiens

citēju, – manas smadzenes [..] ir log off stadijā, tādēļ, ka par mācībām [..] domāt ir aizliegts. – tu neko citu savām smadzenēm neatļauj domāt? vai labprātāk vispār nedomā? ē, cilvēk, kas tu esi? saprātīgs pērtiķis? cik saprātīgi ir nedomāt?

23 06 2006
purawskis

To pašu vajag darīt arī skolas laikā.

Komentēt

