Mazie pretekļi

9 06 2006

Šoreiz gan runa nebūs par mīļo un jauko mūsdienu jaunatni, bet gan citām, nebūt ne mazāk apnicīgām būtnēm. No maniem pēdējā laika novērojumiem izriet, ka neierasti vēsais vasaras laiks nav kaitējis maniem visu vasaru favorītiem [odiem], un viņi tomēr ir aktivizējušies. Godīgi sakot, mani šis fakts ne mazākajā mērā nepriecē, jo, man par milzīgu nelaimi, es vienmēr kļūstu par upuri šiem "jaukajiem" radījumiem. Es tiešām nezinu, ar ko manas asinis (vai āda) šiem liekas tik pievilcīgas. Interesanti, vai ir kāds īpašs mehānisms, pēc kura tiek atlasīti potenciālie donori.


Darbības

Information

7 responses

9 06 2006
Mfz

Aktuaala probleema… Trakaakais ka nepalidz smeres, kas itka atbaida odus. “Jaukuminji” modificeejushies… :|

9 06 2006
pbs

Nomazgāšanās dažeiz palīdz.. :P

9 06 2006
sindromz

abet tas ir fakts, ka odu-lopi tiešām upurus izvēlas pēc smaržas [smakas]…un nomazgāšanās līdz ne vienmēr…btw, specifiskās medicīniskās smakas šiem nepatīkot pilnīgi un galīgs [rezultātā neviens od[i]s vēl nav riskējis nobaudīt, kā tad es garšoju]

10 06 2006
zemene

kas būtu pieskaitāms pie specifiskajām medicīniskajām smaržām?

11 06 2006
Bugacis

Spirts un formaldehids :D

11 06 2006
Velns

ehh, man gan labi….divas vasaras, un maajaa neviens ods nav redzeets :D

15 06 2006
Keksuss

Lieldienās šūpojies par maz… :)

Komentēt

